کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۱۰۷۹
تاریخ خبر:

ادمین یک اکانت پرحاشیه اینستاگرامی کتک خورد

دادستان تاکستان از دستگیری عاملان آدم‌ربایی و ضرب و جرح ادمین یک پیج پرحاشیه در شهر تاکستان خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان در رابطه با حواشی پیش‌آمده در رابطه با آدم‌ربایی در خصوص ادمین یک پیج در فضای مجازی میگوید: ادمین یک پیج در فضای مجازی چند بار مطالبی را در صفحه خود منتشر کرد که این مطالب از نظر ما توهین‌آمیز بود، به همین دلیل تذکراتی را از ما گرفت و همچنین توسط پلیس فتا نیز تذکر گرفت که نسبت به درج این‌گونه مطالب اقدام نکند، زیرا درج و انتشار مطالب توهین‌آمیز به افراد اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی جرم تلقی می‌شود، اما متأسفانه ادمین این پیج توجهی به این تذکرات نکرد.

او توضیح میدهد طبق اطلاعات به‌دست آمده، روز پنجشنبه ساعت ۱۷٫۳۰ ادمین این پیج به اتفاق دوست خود در حال عزیمت به روستای آقچه‌کند بوده‌اند که ۳ نفر با ماشین به تعقیب آنها پرداختند و در فرصت مناسبی خودروی فرد مذکور را متوقف کرده و با ضربات چاقو به وی آسیب می‌رسانند، سپس او را به جاده روستای خورهشت منتقل کرده و در آنجا نیز تلفن همراهش را سرقت کرده و اقدام به فیلمبرداری می‌کنند، سپس طی تماسی با ۲ نفر دیگر، آن دو نفر نیز به مکان مورد نظر می‌آیند و مطالبی را در پیج مذکور قرار می‌دهند که شایسته نیست مطرح شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان در ادامه می گوید به نقل از شاکی، در نهایت این افراد ادمین پیج را تهدید می‌کنند که از آنها شکایت نکند، زیرا اگر این کار را انجام دهد مشکلات متعدد دیگری برای وی به‌وجود می‌آورند. وی عنوان کرد: ادمین این پیج پنجشنبه شب به بیمارستان مراجعه می‌کند و در بیمارستان نیز به‌دلیل ترس از بروز مشکلات دیگر توسط افراد ضارب، خود را با نام دیگری معرفی می‌کند. ه ۲ متهم اصلی دستگیر شده و با قرار بازداشت موقت اکنون در زندان به‌سر می‌برند، دو نفر دیگر نیز که گوشی این شخص را سرقت کردند و در پیج ایشان مطالبی قرار دادند و در نهایت نیز این تلفن همراه را با خود به سمت تاکستان حمل کردند، دستگیر شده و ۴۸ ساعت در زندان بودند و پس از آن با قرار تأمین وثیقه آزاد شدند.
رجبی یادآور شد: یک نفر دیگر از کسانی را که با این افراد ضارب مشارکت داشته نیز به‌زودی دستگیر خواهیم کرد که البته توصیه می‌کنیم خود را معرفی کند.

کدخبر: ۴۰۱۰۷۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر