کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۱۴۳۹
تاریخ خبر:

ادعای فولاد علیه پرسپولیس: ما باید سه هیچ برنده شویم!

فولاد خوزستان و پرسپولیس وارد یک جنگ رسانه‌ای شده‌اند؛ از این جنگ‌‎هایی که معمولا بعد بازی به مدت ۲۴ ساعت با انتشار نامه و بیانیه و اطلاعیه و جوابیه ادامه پیدا می‌کند.

او باشگاه فولاد خوزستان در نامه ای به حیدر بهاروند خواستار رسیدگی کمیته انضباطی در خصوص استفاده پرسپولیس از بازیکن غیرمجاز شد.

در نامه باشگاه فولاد خوزستان آمده است:

با سلام

احتراماً همانگونه که مستحضر هستید در تاریخ ۱۴۰۰/۴/۱۵ مسابقه تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران به میزبانی شهر اهواز برگزار گردید که متاسفانه تیم پرسپولیس تهران در تمام طول بازی از حضور آقای محمدحسین کنعانی زادگان استفاده نمود این در حالی است که مشارالیه در بازی های مقابل تیم نساجی مازندران در هفته پنجم در دقیقه ۴۰، استقلال تهران هفته ششم در دقیقه ۷۶، فولاد خوزستان هفته یازدهم در دقیقه ۶۲ و گل گهر سیرجان هفته بیست و پنجم در دقیقه ۶۲، کارت زرد دریافت نموده بود. لذا عنایت به ماده ۲۳ و بندهای ۲ و ۳ ماده ۴۸ آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر استفاده بازیکن غیر مجاز، مستدعی است دستور بررسی و طرح موضوع در کمیته محترم انضباطی جهت اتخاذ تصمیمات مقتضی مبنی بر استفاده از بازیکنان احتمالی غیرمجاز مبذول فرمایند.

در حالی که با مراجعه به گزارش‌های داوران و ناظران می‌توان صحت چنین ادعایی را به راحتی اثبات کرد، علیرضا اشرف، مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس در گفتگو با فارس گفته: حسین کنعانی‌زادگان به جز چهار بازی مذکور در نامه فولاد در دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن از هفته ششم لیگ برتر هم کارت زرد دریافت کرد. او پس از دریافت چهارمین کارت زرد خود مقابل فولاد در دور رفت از حضور در بازی رفت ما با آلومینیوم محروم شد.

به گفته او کنعانی زادگان از زمان محرومیت قبلی‌ خود فقط یک کارت زرد مقابل گل‌گهر دریافت کرده و به همین دلیل هیچ مشکلی برای حضور در بازی شب گذشته نداشت. در لیست نهایی بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن هم که آن را مشاهده می‌کنید مشخص شد داور در دقیقه ۴۸ مسابقه پرسپولیس و ذوب‌آهن در دور رفت به کنعانی‌زادگان اخطار داده و بعد از دیدار پرسپولیس و فولاد در دور رفت به دلیل دریافت کارت زرد چهارم از بازی با آلومینیوم محروم شده است.

کدخبر: ۴۰۱۴۳۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر