کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۹۶۴۹
تاریخ خبر:

ادعای عجیب و جنجالی نماینده مجلس در مورد علت تاخیر در پرداخت حقوق معلمان!

وعده پرداخت حقوق معلمان تا ساعت ۱۴ به پرداخت تا اخر شب تغییر کرده است ولی هنوز مشخص نشده علت این اتفاق دقیقا چه بوده است.

حالا اما یک نماینده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفته است: این احتمال نیز وجود دارد که فردی نفوذی در وزارتخانه یا سازمان برنامه و بودجه وجود داشته باشد که بخواهد به صورت عمدی در جامعه معلمان نارضایتی ایجاد کند.

احمد حسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با سایت دانشجو٬ با اشاره به موضوع تاخیر در پرداخت حقوق اسفندماه معلمان اظهار کرد: طی تماسی که روز گذشته با مسئولان وزارت آموزش و پرورش درباره علت تاخیر در پرداخت حقوق معلمان داشتم٬ مدعی شدند که سازمان برنامه و بودجه باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد. بعد از آن با سازمان تماس گرفتم و مسئولان این نهاد نیز گفتند که اخلال در سیستم‌های وزارت آموزش و پرورش به وجود آمده و به ما ارتباطی ندارد.

وی افزود: اینکه ۷۰۰ هزار معلم و خانواده را در شب عید ناراضی و نسبت به نظام بدبین کنیم٬ به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید بررسی کنیم که مقصر اصلی تاخیر در پرداخت حقوق معلمان٬ آموزش و پرورش بوده و یا سازمان برنامه و بودجه. لذا دولت باید به این موضوع به صورت جدی ورود کند تا مقصر اصلی مشخص شود

فلاحی ادامه داد: البته این احتمال نیز وجود دارد که فردی نفوذی در وزارتخانه یا سازمان برنامه و بودجه وجود داشته باشد که بخواهد به صورت عمدی در جامعه معلمان نارضایتی ایجاد کند

کدخبر: ۵۰۹۶۴۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • adelbond007

    یعنی شماها آنقدر بیچاره و بدبختید،که یه نفوذی قدرتش از شماها بیشتره…

  • _user_1560804133

    یا کار دشمن بوده یا کار یکی

  • _user_1560694797

    منکه میگم کار آمریکاست

  • _user_1561007615

    adel bond سلام. هنوز زنده ای؟ دمت گرم

  • peyman0917

    یه بار نگفتن ببخشید ما اشتباه کردیم یا س رکاری هستیم که هیچی ازش بلد نیستیم