کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۸۹۹۸۱
تاریخ خبر:

ادعای رسانه بلژیکی؛ ویلموتس به دنبال فسخ قرارداد با ایران

یک سایت بلژیکی مدعی شد مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به دنبال فسخ قرارداد با ایران است. عدم پرداخت مطالبات این مربی دلیل تصمیم ویلموتس عنوان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در حالی باید روز ۲۳ آبان یعنی کمتر از ۱۰ روز دیگر در دیداری حساس با تیم ملی فوتبال عراق در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به میدان برود که یک سایت بلژیکی خبر تکان دهنده ای از وضعیت سرمربی ایران منتشر کرده است.

سایت «nieuwsblad» مدعی شد مارک ویلموتس سرمربی ایران به دنبال فسخ قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران است. این سایت نوشت: «ویلموتس که ۶ ماه از حضورش در ایران می گذرد می خواهد این کشور را ترک کند. حقوق ویلموتس به درستی پرداخت نشده و وی خواستار فسخ قراردادش شده است. او منتظر پاسخ فدراسیون فوتبال ایران است.»

در ادامه خبر این سایت آمده است: «ویلموتس نتایج خوبی با ایران گرفته است. او سوریه را ۲ بر صفر شکست داد، مقابل کره جنوبی به تساوی یک - یک رسید. هنگ کنگ را را نتیجه ۲ بر صفر و کامبوج را ۱۴ بر صفر شکست داد تا در مسابقات انتخابی جام جهانی با سرعت پیش برود. ایران در آخرین بازی خود مقابل بحرین با یک گل شکست خورد ولی این دلیل تصمیم ویلموتس برای جدایی نیست.

در جریان بازی قبل ایران، اسپینوزی مربی دروازه بان ها به دلیل مشکلات مالی و عدم دریافت مطالباتش ایران را همراهی نکرد. سایر مربیان از جمله فریرا هم احتمالا همین راه را خواهد رفت. با این حال ایران ۱۴ نوامبر یک بازی حساس با عراق دارد.»

این سایت بلژیکی در پایان خبرش به احتمال حضور ویلموتس در یک تیم بلژیکی اشاره کرده است: «سرمربی پیشین بلژیک هنوز در قامت یک مربی جاه طلبی های زیادی دارد. اگر لازلو بولونی از سرمربیگری تیم آنتورپ بلژیک خداحافظی کند حضور ویلموتس در این تیم ما را متعجب نمی کند.»

کدخبر: ۲۸۹۹۸۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ali3021

    اخه اینم مربا بود اوردن

  • 09191928148

    فقط ممد مایلی کهن….