کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۸۰۲۸۵
تاریخ خبر:

اتفاقی عجیب برای مهاجم مصدوم استقلال

شیخ دیاباته مهاجم تیم استقلال که در بازی دیشب این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان دچار آسیب دیدگی شده بود،با تشخیص پزشکان به بیمارستان منتقل شد تا روند درمان خود را ادامه دهد.اتفاق عجیب در این میان اما نبودن آمبولانس در استادیوم تیم نفت بود.

این بازیکن قرار بود با آمبولانس به بیمارستان انتقال داده شود اما چون ناظر بازی اجازه ورود خودرو به داخل ورزشگاه را نداده بود،خبری از آمبولانس در اطراف زمین نبود و همین موضوع کادر پزشکی استقلال را به دردسر انداخت. در نتیجه دیاباته با مصدومیت از ورزشگاه خارج و سپس با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

اما اگر از عاقبت مصدومیت دیابانه سوال بپرسید باید بگوییم بعد از عکسبرداری از قفسه سینه، فعلا مشخص شد دنده دیابانه دچار شکستگی نشده اما برای اینکه بدانیم او به دربی می‌رسد یا نه باید تا اواخر هفته صبر کنیم.

شیخ دیاباته در دقیقه ۳۷ دیدار با نفت مسجد سلیمان به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه دنده از زمین بازی بیرون رفت و جای خود را به مرتضی تبریزی داد.

بعد از پایان مسابقه و حضور دیاباته در بیمارستان این شایعه مطرح شد که دنده وی دچار شکستگی شده اما بعد از عسکبرداری از قفسه سینه این بازیکن مشخص شد دنده وی هیچ شکستگی ندارد. قرار است کادر پزشکی تیم استقلال تلاش خود را برای رساندن دیاباته به بازی با پرسپولیس انجام دهد و بعد از بازگشت این تیم به تهران تدابیر لازم در این زمینه صورت بگیرد.

کدخبر: ۲۸۰۲۸۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر