کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۱۰۷۰
تاریخ خبر:

ابهام در پرونده پسر چینی که با دختران ایرانی ارتباط داشت

وکیل متهمان چینی رابطه با دختران ایرانی می گوید آنها در زندان هستند ولی پیش از این سخنگوی قوه قضاییه گفته بود پسر چینی که با دختران ایرانی فیلم و عکس می گرفت آزاد شده است.

وکیل متهمان چینی توضیح می دهد که تلاش می‌کنیم با سفارت چین رایزنی‌هایی را انجام دهیم تا برای تودیع وثیقه این تبعه‌ها کمک‌های لازم صورت بگیرد.

مهدی عزیز داده قصاب وکیل پرونده اتباع چینی درباره اخرین جزئیات پرونده به باشگاه خبرنگاران گفته مرحله تحقیقات پرونده رو به اتمام است، اما جلسات دادگاه هنوز تشکیل نشده.

این وکیل با اشاره به وضعیت فعلی این متهمان بیان کرد: ما برای تودیع وثیقه با مشکلاتی مواجه شدیم، بنابراین دو موکل بنده هم چنان در زندان هستند و تلاش می‌کنیم با سفارت چین رایزنی‌هایی را انجام دهیم تا برای تودیع وثیقه این تبعه‌ها کمک‌های لازم صورت بگیرد. تمامی موارد قانونی پرونده به درستی و با دقت در حال اجراست و پس از صدور کیفر خواست جلسات دادگاه برگزار خواهند شد.

این سخنان در حالی بیان می شود که در ۲۵ خردادماه سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرده بود پسر چینی آزاد شده ولی قرار ممنوع الخروجی او توسط قاضی صادر شده است. اسماعیلی در این باره گفت: قوه قضاییه در این باره ورود جدی یافت و با همکاری نیروی انتظامی و پلیس فتا موفق به شناسایی و دستگیری این فرد شدیم. یکی از همدستان او هم شناسایی و دستگیر شد. پرونده دو متهم دارد و در چهارچوب مقررات قانونی رسیدگی می شود. گرچه این فرد بازداشت شد و با وثیقه آزاد شده، ولی برای این که از کشور خارج نشود، قرار ممنوع الخروجی او صادر شده است.

کدخبر: ۴۰۱۰۷۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر