کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۶۷۳۶
تاریخ خبر:

آیا حضور تماشاگران خانم در بازی ایران و عراق قطعی است؟

شنیده‌ها حاکی از این است که فدراسیون فوتبال تصمیم دارد مجوز حضور تماشاگران در بازی‌های تیم ملی ایران مقابل عراق و امارات را بگیرد. همچنین تلاش می‌کند با تأیید نهایی مراجع ذیصلاح امکان حضور تماشاگران زن را نیز طبق همین ظرفیت فراهم کند.

خبرگزاری مهر نوشت: ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش با ابلاغ دستورالعمل‌های جدید درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های فوتبالی تصمیم گیری کرد. براساس اطلاعات ، این ستاد با حضور ۳۰ درصد از تماشاگران در ورزشگاه های محل برگزاری مسابقات فوتبال موافقت کرده است. وزارت ورزش و جوانان نیز به عنوان متولی ورزش در کشور در حال بررسی جزئیات بهداشتی مد نظر این ستاد است تا با ارسال آن به فدراسیون فوتبال مجوز حضور تماشاگران را به سازمان لیگ فوتبال بدهد.

همچنین فدراسیون فوتبال تصمیم دارد مجوز حضور تماشاگران در بازی‌های تیم ملی ایران مقابل عراق و امارات را بگیرد تا با تأیید نهایی مراجع ذیصلاح امکان حضور تماشاگران زن نیز طبق همین ظرفیت فراهم شود. فدراسیون فوتبال، آمادگی خود را برای فروش بلیت اینترنتی به طور کامل اعلام کرده است و خواستار حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برای بازی با عراق و امارات در هفتم و دوازدهم بهمن ماه شده است.

همچنین علی بهادری جهرمی روز شنبه در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست ر ییس‌جمهور با درخواست وزارت ورزش و جوانان مبنی بر حضور تماشاگر در بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران برای مسابقات انتخابی جام جهانی موافقت کرد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: سقف ورود تماشاگر محدود و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضروری بوده و وزارت ورزش مسئول نظارت بر رعایت دستورالعمل‌ها است.

کدخبر: ۴۳۶۷۳۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر