کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۳۷۹۵
تاریخ خبر:

آنالیز | ویژه‌ برنامه فوتبال برتر و میثاقی

روزنامه هفت صبح | یکشنبه شب فوتبال برتر در آستانه پرواز تیم ملی، به شکل زنده روی آنتن شبکه سه رفت. قرار بود پایه اصلی برنامه گفت‌و‌گوی محمد‌حسین میثاقی با بازیکن‌های تیم ملی باشد اما ارتباط زنده بعد از چند دقیقه قطع شد و نقشه‌های برنامه از بین رفت.

* منظر اول| استودیوی کیش: ایده انجام گفت‌و‌گوی زنده با بازیکن‌های تیم ملی در محل اردوی آنها جذاب است اما آنچه کار را خراب کرد مشکلی پیش‌بینی نشده بود. محمد‌حسین میثاقی‌، مجری فوتبال برتر به جزیره کیش رفته بود و در لابی هتل مقدمات مصاحبه با سه بازیکن را فراهم کرد. او ابتدا به این نکته اشاره کرد که چون فردا شب (دوشنبه شب) تیم ملی پرواز دارد، یک شب زودتر به جمع آنها آمده تا برنامه‌ای ویژه تقدیم بینند‌ه‌ها شود.

علیرضا بیرانوند‌، علی قلی‌زاده و سعید عزت اللهی چند کلامی حرف زدند که ارتباط قطع شد. بعد از آن هم این ارتباط برقرار نشد و بیننده‌های فوتبال برتر دست خالی از پای این برنامه بلند شدند. این وسط یک سوال هم در ذهن‌ها باقی ماند: چرا محمد‌حسین میثاقی برای انجام گفت‌و‌گو پیراهن شماره ۱۱ تیم ملی را پوشیده بود؟ مگر او به عنوان یک هوادار‌، یار دوازدهم نیست؟

* منظر دوم| استودیوی تهران : محمد‌حسین میثاقی در ابتدای صحبت‌های خود قول داده بود با کادر فنی هم مصاحبه خواهد کرد. با این حال هنوز کلام او و سه مهمانش منعقد نشده بود که ارتباط زنده قطع شد. در تهران به جای او بهنام مهدی‌زاده اجرای برنامه را برعهده داشت. مهدی‌زاده همانی است که به عنوان گزارشگر با فوتبال برتر همکاری دارد. بعد از قطع ارتباط زنده‌، چند آیتم درباره تیم ملی روی آنتن رفت.

این آیتم‌ها وقتی کارآمد می‌بودند که مصاحبه با بازیکن‌ها انجام می‌شد نه اینکه پشت سر هم پخش شوند. بهترین آیتم همانی است که در کیش آماده شد و هواداران از رفتار بازیکن‌های تیم ملی دلخور بودند. بقیه آیتم‌ها با هدف پخش در لابه‌لای مصاحبه‌ها آماده شده بود که در فاصله کوتاه از هم پخش شدند و فاقد نخ تسبیح بودند. بهنام مهدی‌زاده هم مجبور بود برای روشن شدن وضعیت ارتباط زنده‌، بیش از اندازه صحبت کند و اطلاعات عمدتا تکراری به مخاطبان دهد.

کدخبر: ۳۹۳۷۹۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر