کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۹۵۹۷
تاریخ خبر:

آنالیز| قسمت اول فینال فینالیست‌های شب‌های مافیا

روزنامه هفت صبح | نخستین قسمت از مسابقه شب‌های مافیا در مرحله فینال فینالیست‌ها به دست علاقه‌مندان رسید. این مرحله اختصاص به بازیکن‌هایی داشت که در مراحل قبل در فینال حضور داشتند: بهنام تشکر، سمانه پاکدل، امید حاجیلی، ارسلان قاسمی، نگار فروزنده، پژمان بازغی، نیما شاهرخ‌شاهی، بهاره افشاری، پوریا پورسرخ، برزو ارجمند، امیرعلی نبویان، مجید یاسر و ترلان پروانه.

منظر اول: موفق‌ها | نبویان،افشاری،بازغی و پروانه شهروندان مسابقه بودند که بازی درخشانی انجام دادند.نبویان با استدلال صحبت می‌کرد و هوش خود را به رخ می‌کشید. افشاری این بار هم خیلی زود مافیاها را تشخیص داد و معرفی کرد.با این حال چند شهروند ضعیف کنار دست خود داشت که اعتماد نکردند و نتیجه تلاش او، نبویان،بازغی و پروانه هدر رفت.

اوج کار افشاری جایی بود که به تندی با سمانه پاکدل برخورد کرد و بازی بد او را یادآور شد.برخلاف افشاری که با فریاد دنبال نجات شهر بود،بازغی با آرامش استدلال می‌آورد.او هم در میانه بازی شهروندها را پیدا کرد و نام گروه مافیا را به زبان آورد.ترلان پروانه هم دیگر ضلع شهروندان موفق بازی اخیر بود که به‌واسط اعتماد به شم قوی خود همان اول سه مافیا را معرفی کرد!از گروه مافیا امید حاجیلی و مجید یاسر توانستند شهروندان ساده را فریب دهند و موفق بودند.

منظر دوم: ناموفق‌ها | خیلی‌ها پرسیده‌اند چرا در فینال فینالیست‌ها بازیگران ضعیفی مثل سمانه پاکدل،نگار فروزنده و نیما شاهرخ شاهی حضور دارند؟پاسخ این است:اگر همه بازیکن‌ها قوی باشند،بازی به اصطلاح نمی‌چرخد و زود به پایان می‌رسد.در طول مسابقه اخیر،بهاره افشاری بارها به سمانه پاکدل یادآور شد که شهروند است ولی با مدل بازی خود شهر را از بین می‌برد.

فروزنده هم مثل پاکدل، تسلطی بر بازی نداشت،به افشاری،پروانه و بازغی اعتماد نکرد و شهر باخت. این دو به همراه شاهرخ شاهی استدلال‌هایی محکم نداشتند و در دام مافیا هم افتادند.ارسلان قاسمی در لحظاتی خوب بازی کرد اما عملکردش به گرد شهروندان موفق نرسید. بهنام تشکر در نقش مافیا هم فرصت چندانی برای کمک به هم‌تیمی‌هایش نداشت.برزو ارجمند اما در نقش مافیا توانست شهروندانی مثل پاکدل و فروزنده را فریب دهد.

کدخبر: ۴۱۹۵۹۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر