کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۰۳۱۷
تاریخ خبر:

آنالیز| سریال‌های جدید بعد از دهه اول محرم می‌آیند

روزنامه هفت صبح | دست به‌کار می‌شود روز: مسعود جعفری‌جوزانی با بهشت تبهکاران به شبکه خانگی می‌آید | مسعود جعفری‌جوزانی در دهه هشتاد به دعوت تلویزیون ساخت یک اثر تاریخی با نام «در چشم باد» را شروع کرد. این سریال در سال ۸۸ به شکل هفتگی روی آنتن شبکه یک رفت که بسیار مورد توجه قرار گرفت. بعد از موفقیت «در چشم باد»، جعفری‌جوزانی چندباری عزم خود را برای ساخت فیلم «کوروش کبیر» جزم کرد، اما این پروژه به سرانجام نرسید.

در پی عدم موفقیت در ساخت این پروژه ملی، جعفری‌جوزانی فیلم‌های «ایران‌برگر» و«پشت دیوار سکوت» را ساخت. او حالا تصمیم دارد به‌عنوان تازه‌ترین فعالیت فیلمسازی‌اش سریالی با عنوان «بهشت تبهکاران» را برای شبکه نمایش خانگی بسازد. این سریال به‌تازگی از شورای انتشار ساترا مجوز ساخت گرفته است. جوزانی قصد داشت این پروژه را ابتدا در قالب فیلم سینمایی بسازد، اما با توجه به شرایط حاکم بر سینما، تصمیم دارد تا آن را در قالب سریال تولید کند.

رفع ابهام روز‌: چرا نام لیلا حاتمی و حمید فرخ‌نژاد در تیتراژ «شبکه مخفی زنان » نیست | قسمت اول سریال «شبکه مخفی‌زنان» جمعه پنجم مرداد۱۴۰۱ پخش شد. آنچه ‌ در قسمت اول بیش از هرچیزی جلب توجه می‌کرد، نبود نام دو بازیگر اصلی و ستاره سریال در تیتراژ ابتدایی بود. در این تیتراژ هیچ اشاره‌ای به نام لیلا حاتمی و حمید فرخ‌نژاد نشده بود. اما اگر سریال را تا انتها دنبال کرده باشید، متوجه می‌شوید که این کار به چه دلیل انجام شده است.

قسمت اول سریال با نمایی از «شقایق دهقان» به پایان می‌رسد و بلافاصله تیتراژ پایانی می‌آید. اولین تایتلی که در تیتراژ پایانی روی صفحه می‌نشید نام «شقایق دهقان» است که در توضیح آن آمده :«با ورود شقایق دهقان» در واقع در تیتراژ ابتدایی قسمت اول فقط نام بازیگرانی که در این قسمت بازی داشتند، آمده و قرار است از اسامی لیلا حاتمی و حمید فرخ‌نژاد در قسمت‌هایی که بازی‌شان در سریال آغاز می‌شود ‌در تیتراژ ابتدایی و انتهایی رونمایی شود.

پوست‌اندازی روز: سریال‌های جدید بعد از دهه اول محرم می‌آیند| شبکه‌های تلویزیون ‌ با شروع دهه اول محرم‌، باکس نمایشی خود را با پخش سریال‌های تکراری پر کرده‌اند. بر اساس همین سیاست شبکه یک آنتنش را در اختیار سریال شب دهم گذاشته و شبکه دو هم در ساعت ۲۱٫۳۰ مجموعه‌ای از تله‌تئاترهای مذهبی را پخش می‌کند. شبکه سه هم اقدام به بازپخش فصل دوم سریال « گاندو» کرده است.

سریال‌های شبکه یک و دو با پایان دهه اول محرم به پایان می‌رسند و بعد از آن این شبکه‌ها سریال‌های جدیدی که آماده پخش است را روانه آنتن می‌کنند. پخش سریال «گاندو ۲» با توجه به اینکه ۳۰ قسمت است‌، بعد از دهه محرم هم ادامه پیدا می‌کند و بعد از آن این شبکه هم سریال جدید خود را پخش می‌کند.«جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی یکی از سریال‌های آماده پخش است که‌ احتمالا بعد از دهه محرم از شبکه یک پخش خواهد شد.

کدخبر: ۴۷۰۳۱۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر