کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۱۸۷۴
تاریخ خبر:

آنالیز | رفع سوء‌تفاهم کتایون و زلیخا

روزنامه هفت صبح | یک ماه بعد از انتشار صحبت‌های جنجالی کتایون ریاحی درباره سریال یوسف پیامبر (ع) این بازیگر در گفت‌و‌گویی تازه، نظرش را به شکلی روشن بیان کرده و از علاقه‌مندی خود به این سریال گفته است.
منظر اول| شفاف‌سازی: کتایون ریاحی بارها از علاقه‌مندی خود به سریال یوسف پیامبر و نقش زلیخا گفته. به همین خاطر وقتی در یک مراسم اعلام کرد سریال را هیچ‌وقت ندیده؛ «من تقریباً هیچکدام از کارهایم را نمی‌بینم، مگر اینکه در اکران‌های خصوصی که خود بازیگر هم حضور دارد ببینم.

در زمان پخش سریال «یوسف» بر سر کار دیگری نبودم ولی اصولا چون سر کارهای دیگر هستیم، نمی‌توانیم آثارمان را ببینیم» شائبه‌هایی شکل گرفت، ازجمله این‌که احتمالا این بازیگر از نقشی که ایفا کرده پیشمان است! او اما بعد از گذشت یک ماه در مصاحبه با برنامه رادیویی پرانتز باز حرف‌های متفاوتی زده. صحبت‌های ریاحی نشان می‌دهد دل او با یوسف و زلیخا است: «یکی از نکاتی که از زلیخا آموختم، ایمان، امید و انتظار است و اینکه هر لحظه برای هر چیزی آماده باشم. آنقدر بالا و پایین زلیخا را در زندگی خودم و در نقش امتحان کردم که می‌دانم باید هر لحظه هر اتفاقی را انتظار کشید.»

منظر دوم| ناگفته‌ها : همراهی با یک سریال که تولید آن سال‌ها طول کشیده برای هر یک از عوامل پر است از خاطرات. ریاحی هم حرف‌های زیادی درباره سریال یوسف پیامبر دارد که هر‌از‌گاهی برخی را عمومی می‌کند. این بازیگر در گفت‌و‌گوی اخیر خود گفته: «درباره شخصیت زلیخا پژوهش‌هایی را داشتم و به خدا بیامرز آقای فرج‌الله سلحشور هم پیشنهاد می‌کردم اما از آنجا که ایشان سال‌ها برای نگارش فیلمنامه پژوهش داشتند، ترجیح می‌دادند که کار، تغییر چندانی نداشته باشد.»

ریاحی خبر هفت صبح درباره بازگشت به بازیگری را هم تایید کرده: «اگر شرایط درست و فیلمنامه خوبی باشد کار خواهم کرد اما شرایط روز به‌روز سخت‌تر می‌شود. از طرفی کم سانسور نداشتیم که حالا جایی به‌نام ساترا هم پدید آمده که جلوی کارها را در شبکه نمایش خانگی بگیرد. این در حالی است که دنیا، دنیای تکنولوژی است و مردم خردمندتر از آن هستند که متوجه سانسورها و پیچش‌ها نشوند.»

کدخبر: ۴۳۱۸۷۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر