کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۴۰۰۰
تاریخ خبر:

آنالیز | جنجال کارشناس طبیب و خانم بهرام

روزنامه هفت صبح | روز گذشته شاهد دو اتفاق جنجالی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بودیم. یکی مربوط است به برنامه طبیب و دیگری برنامه همرفیق. در هر دو برنامه گفته‌های مهمان‌ها با سوء‌تفاهم توام شده است.

* منظر اول / طبیب: نام برنامه طبیب حتما به گوش‌تان خورده. این برنامه سال‌هاست با موضوع پزشکی و سلامت روی آنتن شبکه سه می‌رود و تبدیل به برنامه‌ای پرمخاطب شده. در این سال‌ها بارها ویدئوهایی بحث برانگیز از طبیب وارد فضای مجازی شده که آخرین آن از همه عجیب‌تر است. کارشناس روی آنتن زنده می‌خواهد درباره ورزش کردن و شیوه‌های آن صحبت کند که از یک مثال منشوری بهره می‌برد.

او می‌گوید «یکی از دوست دخترهام …» بعد از فراگیر شدن ویدئو، کارشناس برنامه طبیب یک ویدئو منتشر کرد و توضیح داد من چنین عبارتی را به کار نبرده‌ام. او می‌گوید واژه «دوستانم» با خنده همزمان می‌شود و آوای ایجاد شده، ‌شنونده را دچار خطا می‌کند. چند بار ویدئو را نگاه کردیم و می‌توان به کارشناس حق داد؛ چون همزمانی خنده و ادای کلمه منجر به خطای شنیداری می‌شود.

* منظر دوم / همرفیق : جنجال دیگر مربوط است به قسمت اخیر برنامه همرفیق که در پلتفرم منتشر می‌شود. در این قسمت پانته‌آ بهرام به همراه خواهر خود مهمان شهاب حسینی بودند. در ادامه برنامه چند ویدئو از مخاطبان پخش می‌شود و قرار است به یکی از شرکت‌کننده‌ها هدیه ۲۰میلیون تومانی داده شود. شهاب حسینی از مهمانان می‌پرسد: «نظرتون راجع‌به هدیه ۲۰میلیون تومانی چیست؟»

خواهر پانته‌آ بهرام می‌گوید: با توجه به طبقه‌شان به نظرم مبلغ کمی نیست و … بعد هم صحبت به اینجا منجر می‌شود که هر چه از دوست رسد نکوست. این ویدئو مهمان همرفیق را در مظان قرار داده و باعث ایجاد هجمه‌ای گسترده علیه او شده. برخی هم شاکی شده‌اند که چرا روی این برنامه‌ها نظارت نیست. ما که برنامه را به شکل کامل دیده‌ایم می‌گوییم چنین ادبیاتی حتما زیبنده نیست اما بهرام هم نمی‌خواست توهین کند. کما این که پانته‌آ‌ بهرام بارها بر حرمت مردم تاکید کرد.

کدخبر: ۳۹۴۰۰۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر