کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۱۲۲۶
تاریخ خبر:

آنالیز| ادبیات محمدحسین میثاقی در فوتبال‌برتر

روزنامه هفت صبح | محمدحسین میثاقی مدتی است در برنامه فوتبال برتر در مسیری گام برداشته که گمان می‌کند حالا تنها مرد تاثیرگذار فوتبال ایران است که می‌تواند با برنامه‌اش برای فوتبال ایران تعیین و تکلیف کند. او در حالی در رفتارش این تصور را متبلور می‌کند که خودش خوب می‌داند در این برنامه یک مجری صرف است.

منظر اول| حاشیه سازی: محمدحسین میثاقی حالا مدت‌هاست که در یک برنامه فوتبالی برای خودش یک صندلی به دست آورده که می‌تواند روی آن بنشیند و دیگر مجبور نیست ساعت‌ها روی پا بایستد و برنامه اجرا کند و یا برای نشستن روی صندلی از کسی اجازه بگیرد. او حالا موقعیتش روی صندلی اجرا مستحکم شده، اما نمی‌داند که پایه‌های صندلی‌اش لرزان‌تر از چیزی است که گمانش را می‌کند.

او اما بی‌خبر از لرزان بودن پایه‌های صندلی‌اش خیلی محکم برآن تکیه زده و برای اهالی فوتبال رجز می‌خواند و آنها را به چالش دعوت می‌کند. او بارها تلاش کرده تا آرامش تیم‌ها را درست در حساس‌ترین شرایط برهم بریزد و با شعار شفاف‌سازی به جنگ آرامش تیم‌ها در شب مسابقه برود. دقیقا مثل کاری که دوشنبه شب با تیم استقلال کرد و قرار داشت تا همان کار را با پرسپولیس هم انجام دهد. او از موضعی بالا رو به دوربین گفت باید مسائل مشخص شود حتی درشب بازی، ما به این کاری نداریم.

منظر دوم| نقشه راه: محمدحسین میثاقی معمولا در این پوزیشن قرار دارد که همیشه فراتر از رنگ‌ها به بررسی متن و حاشیه فوتبال می‌پردازد. اما او با برنامه‌اش دقیقا در بحرانی‌ترین و حساس‌ترین مقاطع روی اعصاب هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال قدم می‌زند و آرامش و تمرکز آنها را به هم می‌زند اما به تیمی مثل سپاهان کاری ندارد. مثلا دوشنبه شب از کنار ماجراهای حاشیه‌ای بازی سپاهان و ماشین‌سازی به راحتی گذشت و هیچ کاری به این دوتیم نداشت.

این در حالی بود که طی هفته گذشته و بعد از بازی سپاهان و ماشین سازی حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون این مسابقه و یکی از بازیکنان تیم تبریزی به وجود آمد. از طرف دیگر هفته گذشته رئیس فدراسیون فوتبال مهمان برنامه فوتبال برتر بود. عزیزی خادم با صراحت اعلام کرد که غرامت ویلموتس را باید مقصران و عاملان قرارداد با او پرداخت کنند. یکی از کسانی که نقشی پررنگ در قرارداد ویلموتس دارد محمدرضا ساکت مدیر عامل سپاهان اصفهان است که قاعدتا باید میثاقی این هفته به سراغ او می‌رفت، اما برای برهم نخوردن آرامش تیم اصفهانی‌، مجری فوتبال برتر از این کار هم صرف نظر کرد.

کدخبر: ۴۰۱۲۲۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر