کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۷۴۹۱
تاریخ خبر:

آشنایی با بازار مالی فارکس چگونه است؟

گزارش ویژه | هر شغلی به صورت تخصصی نیاز به آموزش و تجربه دارد. معامله گری نیز از این ماجرا به دور نیست. برای کسب درآمد از فارکس به صورت دائمی و مستمر، نیاز است تا شما بر طبق یک دستورالعمل شروع به کار کنید تا امنیت سرمایه و زمان شما تامین گردد. شاید شما در رابطه با کسب درآمد از فارکس عجول باشید، اما این کاملا به ضرر شما تمام خواهد شد.

معامله‌گران بازار فارکس شامل افراد مختلف و موسسات مالی و دولت هستند، با وجود امکان استفاده از اهرم برای افزایش سود، و همچنین وجود سود ناخالص اندک در کل سود هر دوره، جذب این بازار شده اند.

بازرگانان بانک تنها ۵ % از کل تعداد تجار فارکس را تشکیل می‌دهند و دلالان ۹۵ % دیگر را تشکیل می‌دهند، اما مهم‌تر از آن این است که ۵ % از بازرگانان بانک ۹۲ % از کل حجم معاملات فورکس را تشکیل می‌دهند. بنابراین اگر نمی‌دانید چطور تجارت می‌کنند، فقط حدس می‌زنید.

اول به من اجازه دهید تا اولین افسانه در مورد تجار فارکس در موسسات را از بین ببرم. آن‌ها تمام روز در آنجا می‌نشینند و از تصمیمات تجاری ما استفاده می‌کنند. اغلب اوقات آن‌ها به سادگی به نمایندگی از مشتریان بانک‌ها معامله می‌کنند. معمولا حذف کردن مسیر گفته می‌شود. ممکن است روزی چند هزار کار انجام دهند اما هیچ یک از این کارها به خاطر کتاب اختصاصی آن‌ها نیست.

نحوه کسب درآمد از فارکس

همانطور که می دانید شغل معامله‌گری یکی از دشوارترین مشاغل دنیاست و کسب درآمد مستمر از فارکس، کار چندان آسانی نیست. به همین دلیل اگر تازه وارد هستید، به جای آزمون و خطاهای رایج در این بازار (امتحان کردن اندیکاتورها، اکسپرتها، سیستمها و استراتژی های معاملاتی مختلف و …) که سال ها عمر و سرمایه شما را به هدر می دهد، با دستور العمل دقیق نحوه کسب درآمد از فارکس که در زیر آمده است پیش بروید. این دستورالعمل توسط بزرگان بازار طراحی و تدوین شده است و پیروی و اجرای دقیق تمام مراحل آن، برای کسب موفقیت، اجباری و الزامی است.

  1. آموزش فارکس

قدم اول برای کسب درآمد بالا از فارکس، آموزش فارکس به طور کامل است. می بایست در این مرحله تمام زیر و بم بازار فارکس را یاد بگیرید و با تمام ریسک ها و فرصت های کسب سود آشنا شوید.

  1. آموزش تحلیل تکنیکال

قدم بعدی آموزش تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی است. این دو ابزار اساسی و مورد نیاز هر معامله گری در بازارهای مالی است که یادگیری و تسلط به آنها برای کسب موفقیت الزامی و اجباری است.

  1. آموزش متد معاملاتی

یکی از مهم ترین قدمها برای کسب سود از فارکس و سایر بازارهای مالی دنیا، یادگیری و آموزش متد معاملاتی کارا و به روز می باشد. متد معاملاتی انتخابی شما می بایست امتحان خود را پس داده باشد.

  1. افتتاح حساب فارکس

می‌بایست در انتخاب بروکر فارکس و افتتاح حساب در آن، تا حد امکان جانب احتیاط را نگه داشت و فریب تبلیغات پر زرق و برق بروکرهای فارکس را نخورد. در این زمینه می توانید از تجربه ۱۰ ساله وبسایت تریدرنووا Tradernova.com استفاده کنید. این وبسایت به بررسی بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان پرداخته است.

انتخاب بهترین بروکر فارکس توسط تریدرنووا

سرمایه‌گذاری سودآور در بازار مالی فارکس مستلزم آن است که شما از یک سرویس کارگزاری یا بروکر متناسب با نیازهای خود، استفاده کنید که با اهداف سرمایه‌گذاری، نیازهای آموزشی و سبک یادگیری شما هم خوانی داشته باشد. به خصوص برای سرمایه گذاران جدید، انتخاب بهترین بروکر فارکس که متناسب با نیازها باشد می‌تواند به معنای تفاوت بین درآمد هیجان‌انگیز جدید و ناامیدی باشد. ​

چگونه باید کارگزاری‌های فارکس را مقایسه کنید و بهترین را برای خود پیدا کنید؟ در لیست بررسی بهترین بروکر فارکس، تریدرنووا طیف گسترده‌ای از عوامل رتبه بندی، از هزینه‌ها و بازده‌ها گرفته، تا سیستم عامل‌های معاملاتی، نمودارها و آپشن‌های تجزیه و تحلیل را در نظر گرفته‌ایم - هر آنچه که به یک کارگزار اهمیت میبخشد و بر موفقیت شما به عنوان یک معامله گر تأثیر میگذارد.

قبل از اینکه شروع به کلیک بر روی تبلیغات بروکرهای فارکس کنید، چند دقیقه وقت بگذارید و نیازهای معاملاتی خود را یادداشت کنید و همچنین با خودتان رو راست باشید که در چه لول معامله‌گری قرار دارید. این موارد هرچند ساده به نظر می‌رسند اما کاملا تاثیر بسیاری برموفقیت یا عدم موفقیت شما در هنگام ترید، می‌گذارد.

اگر شما در حال حاضر کمی تجربه سرمایه‌گذاری دارید، اما به دنبال جدی‌تر گرفتن این بیزینس هستید، ممکن است به آموزش و نظرات کاربری نیاز داشته باشید. منابع مورد استفاده و بروکر انتخابی توسط سرمایه‌گذاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای و همچنین انتخاب مناسب داده‌های فاندامنتال و تکنیکال مهم است. ​

یک سرمایه‌گذار واقعی با تجربه، شاید کسی که در حال حاضر صدها معامله انجام داده‌است اما به دنبال یک بروکر جدید است، در حال اولویت دادن به قابلیت‌های خرید و فروش پیشرفته، گزینه‌های سفارش شرطی و توانایی مشتقات تجاری، صندوق‌های مشترک، کالاها، و اوراق بهادار با درآمد ثابت، و همچنین سهام است. ​

یکی از بروکرهایی که تریدرنووا معرفی می‌کند، بروکر ای مارکتس Amarkets است. تریدرنووا به بررسی کامل و تخصصی بروکر ای مارکتس Amarkets پرداخته است و همچنین به نحوه افتتاح حساب در این کارگزاری اشاره کرده است. ما نیز نگاه اجمالی به این کارگزاری فارکس می‌اندازیم.

بررسی کوتاه بروکر ای مارکتس

بروکر ​​​​​​​​ای مارکتس، آمارکتس یا همان Amarkets یک کارگزاری یا بروکر ECN از بهترین بروکرهای فارکس است که معاملات فارکس و CFD را در دو پلت فرم برنده از جمله MetaTrader 4 ‏، ارائه می‌دهد.این کارگزاری از معدودهایی است که در شهرهای مختلف ایران همایش برگزار می کند و به قولی،‌حسابی هوای ایرانی ها را دارد!

​​​​​​​​شرکت ای مارکتس (Amarkets) با مسئولیت محدود از سال ۲۰۰۷ خدمات کارگزاری را در آمریکای‌لاتین، آسیا و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع ارائه کرده‌است. این شرکت در سنت وینسنت و گرنادین ثبت شده‌است، اما چندین دفتر پشتیبانی جهانی در سراسر اروپا، آسیا و آفریقا دارد. ای مارکتس بیش از ۳۵۰۰۰۰ مشتری دارد و از زمان تاسیس، تعدادی جایزه جهانی فارکس دریافت کرده‌است. ​

این بروکر دو مورد از محبوب‌ترین پلت فرم‌های تجاری موجود، به علاوه انواع مختلف حساب را برای معامله‌گران مختلف ارائه می‌دهد. همچنین ابزارهای تجاری دیگری نیز وجود دارند، از جمله دسترسی به اتو چارت لیست Autochartist و ویژگی‌های کپی تریدینگ copy-trading. ​

بروکر آمارکتس کلاس‌های دارایی مختلفی را ارائه می‌دهند، از ارزها گرفته تا کالاها:

  • فارکس - ۴۲ جفت ارزهای اصلی از جمله EUR / USD
  • ارزهای رمزنگاری شده - ۷ کوین دیجیتال موجود
  • اوراق قرضه
  • فلزات - ۷ فلز گرانبها ، از جمله طلا ، نقره و مس
  • شاخص ها - ۱۶ شاخص
  • کالاها - ۱۱ کالای انرژی و کشاورزی

معامله‌گران می‌توانند به هر دو برنامه یا اپلیکیشن تلفن همراه MT4 و MT5 ای مارکتس دسترسی داشته باشند، که برای دستگاه‌های آی فون / آی پد و آندروید در دسترس هستند. ​

کدخبر: ۳۸۷۴۹۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر