کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۹۵۰۱
تاریخ خبر:

آخرین و مهم‌ترین اخبار ملی و باشگاهی فوتبال ایران

گل‌محمدی اسیر بازی مدیریتی پرسپولیس

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد اما هنوز درباره موارد مالی توافق شده هیچ توضیحی ارائه نشده است. سرپرست باشگاه پرسپولیس که همیشه مدعی شفاف سازی امور باشگاه برای هواداران شده بود تاکنون هیچ توضیحی درباره این موضوع نداده است تا نشان دهد در محرمانه کردن پرونده‌های مالی قراردادها فرقی با مدیران قبلی ندارد. همین امر باعث شده تا شایعاتی درباره افزایش چند میلیارد تومانی قرارداد گل محمدی با پرسپولیس مطرح شود.

احمد موسوی در لیست مازاد استقلال

در شرایطی که تنها یک هفته تا شروع مسابقات لیگ برتر باقی مانده است فرهاد مجیدی نام یک بازیکن را به باشگاه اعلام و به وی عدم نیاز کرده است. سید احمد موسوی مدافع راست استقلال که یک سال دیگر با این باشگاه قرار دارد بازیکنی است که فرهاد مجیدی نام وی را به باشگاه اعلام کرده و به او اعلام عدم نیاز کرده است. این بازیکن در تمرین امروز آبی پوشان هم شرکت نکرد. ظاهرا باشگاه استقلال تصمیم دارد در پست مدافع راست یک بازیکن خارجی جذب کند و به همین دلیل این بازیکن را در فهرست مازاد این تیم قرار داده است.

مقصران پرونده ویلموتس به زودی معرفی می‌شوند

حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب انصاری معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور درباره پرونده مارک ویلموتس گفت: اعضای هیئت رئیسه که قرارداد و اسناد پرونده ویلموتس را امضا کردند، معرفی شدند. مهدی تاج هم معرفی شده و پرونده‌اش در حال رسیدگی است. ما برای اعلام حکم منتظر هستیم که نتایج بررسی‌ها و رأی دادگاه‌های بین‌المللی اعلام شود. پرونده از نظر سازمان بازرسی کامل ارائه شده و بازجویی‌ها انجام شده و ما هم همه اسناد را در اختیار سازمان قرار دادیم.

فقط نورافکن از بازی با لبنان محروم شد

امید نورافکن با دریافت کارت زرد از داور بازی با کره دیدار آینده تیم ملی مقابل لبنان را از دست داد. در برخی رسانه ها اعلام شده بود که سردار آزمون هم امروز دواخطاره شده و بازی با لبنان را از دست داده که این خبر اشتباه بود و فقط نورافکن از بازی با لبنان محروم است.

پایان محرومیت نقل و انتقالاتی تراکتور

به نظر می رسد که وکلای آنتونی استوکس، کوین کنستانت و پاتریک دستیار ژرژ لیکنز با ارسال نامه ای به فدراسیون جهانی فوتبال تائید کرده‌اند که طلب موکلشان پرداخت شده که این مقدمه ای برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور خواهد بود. نکته مهم اینکه با پایان محرومیت نقل و انتقالاتی وباز شدن پنجره تراکتور، آنها می‌توانند قرارداد بازیکنان خود را رسمی کنند و با بازیکنان جدید به استقبال فصل جدید لیگ برتر ایران بروند. این اتفاق در فاصله یک هفته تا شروع لیگ برتر رقم می‌خورد. بزرگترین طلبکار تراکتور در این فهرست، کوین کنستانت بود که حدود ۹۰۰ هزار یورو از تی تی ها طلب داشت و این در حالی بود که او حتی یک بازی هم با پیراهن این تیم تبریزی انجام نداد. به زودی حکم یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلاری کوین فورچونه نیز صادر خواهد شد تا تراکتور ملزم به پرداخت بدهی این مهاجم سابق خود بشود.

سوریه به لبنان باخت، تیم برانکو هم برد

در دومین دیدار امشب (سه‌شنبه) گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا تیم‌های ملی فوتبال سوریه و لبنان به میزبانی اردن برابر هم قرار گرفتند که در پایان این مسابقه پیروزی ۳ بر ۲ لبنان رقم خورد. عمر خریبین (۲۰) و عمر السومه (۶۵) زننده دو گل سوریه در این بازی بودند. محمد جلال قدوح (۱+۴۵ و ۳+۴۵) و سونی سعد (۵۳) هم برای لبنان گل زدند.

همچنین امشب در گروه B مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا تیم ملی عمان ۳ بر یک ویتنام را شکست داد و با شش امتیاز به رده سوم جدول صعود کرد. عسام الصبحی (۴۵)، محسن جوهر الخالدی (۴۹) و صلاح الیحیایی (۶۳ - پنالتی) گل‌های عمان را به ثمر رساند. تک گل ویتنام هم در دقیقه ۳۹ توسط لین تین به دست آمد.

کدخبر: ۴۱۹۵۰۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر