کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۱۲۶۶
تاریخ خبر:

آخرین و مهم‌ترین اخبار ملی و باشگاهی فوتبال ایران

منابع مالی لازم برای پرداخت مطالبات کالدرون تامین شد

پس از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس به خاطر پرونده گابریل کالدرون، مدیران این باشگاه در صدد تامین منابع مالی لازم بر آمدند تا با پرداخت مطالبات مربی آرژانتینی پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه را باز کنند. حالا باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد منابع مالی لازم برای پرداخت مطالبات کالدرون تامین شد و به زودی این پول پرداخت می‌شود. در همین باره مجید صدری گفت: ان شاء الله طی هفته آینده این مشکل رفع خواهد شد و بدهی به ارث مانده از دوره‌های گذشته به گابریل کالدرون و دستیارش پرداخت می‌شود.

۲۰ درصد از مطالبات استقلالی‌ها پرداخت شد

مسئولان باشگاه استقلال طبق وعده قبلی بخشی از قراردادهای بازیکنان و کادرفنی این تیم را پرداخت کردند. هرکدام از اعضای استقلال ۱۵ الی ۲۰ درصد از مطالبات خود را روز گذشته دریافت کردند تا مشکلات مالی این تیم کاهش پیدا کند. ظاهراً استقلالی‌ها قرار است هفته آینده نیز بخش دیگری از مطالبات فصل گذشته بازیکنان را به حساب آنها واریز کنند.

تثبیت جایگاه تیم ملی در رتبه ۲۲ رنکینگ فیفا و اول آسیا

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) جدول رده بندی ماهانه تیم های ملی را در ماه اکتبر اعلام کرد که تیم ملی ایران بدون تغییر و با افزایش ۷ امتیازی در رتبه بیست و دوم جهان قرار گرفت. شاگردان اسکوچیچ در این رده بندی بالاتر از تیم های لهستان، پرو، صربستان، تونس و ژاپن قرار گرفته اند و برای رسیدن به جمع ۲۰ تیم نخست فیفا، نیازمند ۱۹ امتیاز دیگر از بازی های آینده و یا افت تیم های بالاتر هستند. تیم ملی برای دومین ماه متوالی در رتبه نخست آسیا قرار دارد و با پیروزی مقابل امارات و تساوی برابر کره جنوبی جایگاه خود را ثبیت کرده است.

پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور باز شد

تراکتوری‌ها از دو هفته گذشته پرداخت مطالبات آنتونی استوکس، لی اروین، مازولا، پاتریک و میمبلا را آغاز کردند و حالا با ارسال تائیدیه آخرین طلبکار این باشگاه به فیفا، پنجره نقل و انتقالاتی تی تی ها باز شده است. نکته مهم اینکه تراکتور اگر ۲۴ ساعت زودتر موفق به باز کردن پنجره می‌شد، میتوانست با عبور از موانع داخلی و پرونده‌های طلبکاران ایرانی اش، قرارداد بازیکنان را ثبت کرده و در مقابل گل گهر با تمام توان به میدان برود اما این اتفاق رخ نداد تا سرخپوشان تبریزی با شکست سنگین هفته اول لیگ را سپری کنند. این در حالی است که تراکتور یک طلبکار جدی به نام کوین فورچونه را هم پیش رو دارد که طلبی ۱٫۱ میلیون یورویی را روی دست تراکتور گذاشته و البته هنوز حکم نهایی این بازیکن صادر نشده است.

گادوین منشا به مس رفسنجان پیوست

گادوین منشا، مهاجم فصل گذشته گل‌گهر سیرجان به مس رفسنجان پیوست. این مهاجم ۳۲ ساله فصل گذشته ۱۴ گل به ثمر رساند. پیش از این اخباری مبنی بر پیوستن منشا به آلومینیوم وجود داشت اما این اتفاق در نهایت رخ نداد. او سابقه بازی در پیکان، پرسپولیس، استقلال و گل گهر سیرجان را هم دارد.

کدخبر: ۴۲۱۲۶۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر