کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۹۲۸۵
تاریخ خبر:

آخرین و مهم‌ترین اخبار فوتبال ملی و باشگاهی ایران

گزارشگر بازی ایران و کره جنوبی مشخص شد

برنامه فوتبال برتر همزمان با بازی تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت. در این برنامه، سه شنبه (۲۰ مهر) ساعت ۱۷، جواد خیابانی مسابقه تیم های ملی ایران و کره جنوبی را به صورت مستقیم گزارش خواهد کرد.

اولین پیروزی امیدها با هدایت مهدوی‌کیا

تیم فوتبال امید کشورمان که از ۱۵ مهر مرحله دوم اردوی آماده سازی خود برای حضور در رقابت های گروه دوم مقدماتی زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا را آغاز کرده است، عصر امروز در نخستین دیدار تدارکاتی خود در زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال مقابل خوشه طلایی ساوه به زمین رفت و در نهایت با نتیجه دو بر یک حریف دسته اولی خود را شکست داد. هر دو گل ملی پوشان امید را محمد مهدی محبی، بازیکن تیم پیکان به ثمر رساند.

استقلال باید حق رشد خادمپور را به سایپا بدهد

پس از اعلام شکایت از سوی باشگاه سایپا (خواهان) علیه باشگاه استقلال (خوانده) در خصوص مطالبه حق آموزش سینا خادم پور، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان اعلام کرد که باشگاه استقلال به پرداخت ۷۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت ۱۶۳۵۰۰۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. در صورت عدم پرداخت محکوم به در مهلت مقرر، مجازات های مقرر در ماده ۸۹ مقررات انضباطی و ماده ۱۳ مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب ۱۳۹۶ نسبت به محکوم علیه، اعمال خواهد شد.

بازیکنان پرسپولیس در کلاس ویژه VAR

با هماهنگی‌های انجام شده، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز تمرین امروز، در کلاس توجیهی داوری مخصوص VAR شرکت کردند. در جریان این کلاس که توسط محمدرضا منصوری کمک داور بین‌المللی کشورمان در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد، به نکاتی درباره قضاوت بازی‌ها در زمان به کارگیری VAR اشاره شد و منصوری نکات لازم را به بازیکنان پرسپولیس منتقل کرد. در این کلاس آخرین تغییرات و تصمیمات داوری به بازیکنان پرسپولیس یادآوری شد تا آن‌ها با آمادگی ذهنی کامل نسبت به جزئیات قضاوت با VAR به ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اعزام شوند.

مهندس برانکو با سایپا در لیگ یک ماند!

محسن مسلمان هافبک فصل گذشته سایپا در این تیم ماندنی شد و پس از سال‌ها حضور در سطح اول فوتبال ایران، حالا در لیگ یک به کار خود ادامه خواهد داد. این هافبک ۳۱ ساله که سابه بازی برای تیم‌های پرسپولیس، ملوان، فولاد، ذوب‌آهن و سپاهان را دارد، فصل گذشته در ۱۲ بازی برای سایپا یک گل به ثمر رساند. مهندس پرسپولیسی‌ها در دوره حضورش در این تیم، ۲ قهرمانی لیگ برتر، ۲ نایب قهرمانی و یک قهرمانی سوپرجام را به دست آورد. همچنین او با دو تیم اصفهانی ذوب‌آهن و سپاهان، ۳ نایب قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و یک بار هم نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد و در فصل ۹۷-۹۶ با ۱۰ پاس گل، بهترین پاسور لیگ برتر شد.

کدخبر: ۴۱۹۲۸۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر