کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۹۸۹۰
تاریخ خبر:

آخرین و مهم‌ترین اخبار از فوتبال ملی و باشگاهی ایران

بالاخره پرسپولیسی‌ها عازم ریاض شدند

پس از پیگیری‌های فراوان در مورد دریافت مجوز پرواز تیم پرسپولیس به عربستان، در نهایت مجوز این سفر صادر شد. اعضای کاروان این تیم ساعت ۱۷ امروز برای برگزاری دیدار با الهلال در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان عازم ریاض شدند.

محکومیت ماشین سازی و توپ جمع کن بازی با پرسپولیس

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: «با توجه به شکایت باشگاه پرسپولیس از امیر پورآقایی به عنوان توپ جمع کن و رضا اصولی به عنوان عکاس در بازی این تیم مقابل ماشین‌سازی در تاریخ ۲۹ تیرماه ۱۴۰۰، باشگاه پرسپولیس این دو نفر را منتسب به باشگاه تراکتور و عامل تحریک دروازه‌بان تیم پرسپولیس با درخواست بازی و بدون توجه به مقررات و مجوز با تصویربرداری در طول بازی و ایجادکننده زمینه محرومیت وی عنوان کرده است و مدارک مرتبط را جهت اثبات ادعای خود به کمیته انضباطی ارسال کرد.

باتوجه به مستندات پرونده، رای کمیته انضباطی به این شرح است که مسابقه‌ای که به میزبانی باشگاه دیگری برگزار شده فاقد وجاهت قانونی است و در مورد رضا اصولی مدرکی که نشان از مرتبط بودن وی با باشگاه تراکتور داشته باشد، به‌دست نیامد، بنابراین باشگاه تراکتور از بابت تخلف اشخاص مذکور را مبرا دانسته و رای به برائت باشگاه تراکتور صادر می‌شود. درخصوص تحریک و ضبط بدون مجوز توسط افراد فوق‌الذکر از آنجایی که میزبان مسئولیت برگزاری مسابقه طبق مقررات را عهده‌دار است، تخلف این دو برعهده باشگاه ماشین‌سازی شناخته شده است و این تیم به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. باتوجه به اینکه وظیفه توپ جمع کن و عکاس در مقررات برگزاری مسابقات مشخص شده، بنابراین تصویربرداری از توپ جمع کن و بازیکن حریف در زمان برگزاری مسابقه امری غیرطبیعی و خلاف مقررات است که امیر پورآقایی توپ جمع کن به ۴ جلسه از حضور در کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم شد.

تساوی بدون گل در دربی امیدها

تیم های امید پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۴:۰۵ امروز در چارچوب دیدارهای هفته اول لیگ برتر فوتبال امید تهران در ورزشگاه درفشی فر به مصاف هم رفتند که در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

خبر ابتلای پرویز مظلومی به کرونا صحت ندارد

باشگاه استقلال اعلام کرد؛ شایعه ابتلای پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به ویروس کرونا صحت ندارد.

پنجره نقل و انتقالاتی شهرخودرو توسط فیفا بسته شد

با رأی فیفا، باشگاه شهر خودروی مشهد از هرگونه فعالیت نقل و انتقالاتی برای جذب بازیکن محروم شد، این محرومیت به‌دلیل عدم پرداخت مطالبات استفان کوزین مربی پیشین ایتالیایی این تیم است. کوزین پس از عدم دریافت مطالباتش به فیفا شکایت و در نهایت باشگاه شهر خودرو را محکوم کرد.

پیش بینی صعود یک پله ای ایران در رنکینگ فیفا

در حالی که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پنجشنبه هفته آینده (۲۹ مهر) جدیدترین رده‌بندی ماهیانه تیم‌های ملی جهان را اعلام می‌کند، سایت «football-ranking.com» با پایان یافتن بازی‌های ملی اخیر و طبق فرمول‌های موجود اقدام به پیش‌بینی جایگاه‌ تیم‌های ملی جهان کرد که بر این اساس تیم ملی کشورمان با ۱۵۴۵ امتیاز و با یک پله صعود در رده بیست‌ویکم جهان و اول آسیا قرار میگیرد. شاگردان دراگان اسکوچیچ در دو بازی اخیر خود در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آسیا ابتدا با نتیجه یک بر صفر بر امارات غلبه کردند و سپس در دیداری خانگی مقابل کره جنوبی تن به تساوی یک - یک دادند.

کدخبر: ۴۱۹۸۹۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر