کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۴۵۲۵
تاریخ خبر:

آخرین قیمت کنسول ‌‌پلی‌استیشن‌۵ سونی در بازار

روزنامه هفت صبح، گروه بازار | کنسول بازی پلی‌استیشن ۵ آبان امسال با قیمت ۴۰میلیون وارد بازار شد؛ وقتی دلار روی جایگاه ۲۶ تا ۲۷هزار تومان قرار داشت. همان موقع هم قیمت این کنسول در بازار ایران حتی با احتساب دلار ۳۰هزار تومانی حدود ۱۵میلیون تومان تخمین زده می‌شد. مدتی بعد قیمت آرام‌آرام تا حدود ۲۰میلیون تومان پایین آمد و به‌نظر می‌رسید با نزدیک شدن به‌عید نوروز می‌توانیم پس‌اندازمان را از بالش‌ بیرون بکشیم و… بوم!

صبر کنید، هفت صبح در هفته گذشته متوجه شد پس از موج اخیر رشد بهای دلار که باعث شده اسکناس آمریکایی را بین کانال ۲۵ تا ۲۶هزار تومان در رفت‌و‌آمد ببینیم فروشنده‌های دندان‌گرد دوباره برچسب قیمت ۳۰میلیون تومانی روی پلی‌استیشن ۵ بزنند. البته سقف قیمت برای مدل درایودار ۳۱میلیون و ۵۰۰هزار تومان بود اما فروشنده‌‌های خوش‌انصاف‌تر حاضر هستند آن را ۲۹میلیون و ۶۵۰هزار تومان فاکتور کنند.

پس دوباره تاکید می‌کنیم قیمت فروش پلی‌استیشن ۵ درایودار تا پایان امروز بین ۲۹میلیون و ۶۵۰هزار تومان تا ۳۱میلیون و ۵۰۰هزار تومان خواهد بود. یک نمونه دیگر از این کنسول وجود دارد که به‌نسخه دیجیتال مشهور است. خریداران آن نمی‌توانند از دیسک استفاده کنند و باید بازی‌ها را به‌شکل دیجیتالی بخرند یا دانلود کنند. به‌عنوان مزیت قیمت پلی‌استیشن ۵ نسخه دیجیتال کمی پایین‌تر از نسخه درایودار است. هفت‌صبح همچنین متوجه شده دیسک‌‌‌‌های بازی مناسب برای کنسول جدید سونی حدود یک میلیون و ۵۰۰هزار تومان فروخته می‌شود.

اما در سایتی مثل دیوار تا دلتان بخواهد آگهی‌‌هایی پیدا می‌کنید که صاحبانشان ادعا می‌کنند با پرداخت ۳۰۰ تا ۴۰۰هزار تومان بازی‌ها را قانونی روی دستگاه نصب می‌کنند. به‌نظر ما که یک ریگی به کفششان هست. بگذریم. اگر فکر و خیال خرید پلی استیشن ۵ وارد سرتان شده، بهتر است بدانید سونی خسیس داخل جعبه کنسول یک دسته می‌گذارد و آن یکی را باید خودتان با پرداخت حدود یک و نیم تا دو میلیون تومان بخرید.

کدخبر: ۳۷۴۵۲۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر