کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۱۸۴۴
تاریخ خبر:

آخرین خبرها از حال مصدومین انفجار در کارخانه شیمیایی

ایرنا نوشت: رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بازدید شبانه از بیمارستان حضرت قائم (عج)، ضمن بررسی روند ارایه خدمات درمانی به مصدومان حادثه نشتی مواد شیمیایی در کارخانه کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد، گفت:در این حادثه ۱۳۳ مصدوم در بیمارستان فیروز آباد پذیرش شدند و تاکنون ۱۱۴ مصدوم ترخیص شده اند.

دکتر سید وحید حسینی شامگاه دوشنبه با حضور در بیمارستان حضرت قائم (عج) شهرستان فیروزآباد، ضمن گفت و گو با تیم واکنش سریع دانشگاه و مسوولان این مرکز درمانی، از نزدیک جویای روند خدمت رسانی به مصدومان این حادثه شد.

او با بازدید از بخش های بستری مصدومان این حادثه، بر فرآیندهای ارائه خدمات در این مرکز درمانی نظارت کرد و با گفت و گو با مصدومان و همراهان، میزان رضایتمندی آنان را از دریافت خدمات جویا شد.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس با اعلام اینکه خوشبختانه موردی از فوت ناشی از این حادثه گزارش نشده است، افزود: ۱۳۳ مصدوم به بیمارستان حضرت قائم (عج) منتقل شدند که از این تعداد تاکنون ۱۱۴ مصدوم ترخیص شدند.

دکتر حسینی با بیان اینکه پس از وقوع حادثه بلافاصله مراکز درمانی و بیمارستان های شیراز و شهرستان ها به حالت آماده باش درآمدند، از برگزاری دو نشست ستاد مدیریت بحران دانشگاه و اعزام تیم پزشکی متخصص، یک دستگاه بالگرد، ۱۲ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به شهرستان فیروزآباد خبر داد.

مسوول ارشد حوزه سلامت استان با قدردانی از تیم واکنش سریع دانشگاه و پزشکان، پرستاران و کارکنان این بیمارستان به پاس اقدام سریع در ارایه خدمات درمانی به مصدومان این حادثه، عنوان کرد: مصدومان این حادثه بیشتر دچار آسیب های تنفسی شدند که خوشبختانه با درمان به موقع و سریع و مدیریت صحیح در این مرکز درمانی، خدمات در کوتاهترین زمان ممکن به مصدومان ارایه شد.

همچنین گزارشی از سوی دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه و دیگر مسوولان این بیمارستان در زمینه اقدامات انجام شده به مصدومان این حادثه به رییس دانشگاه ارائه شد.

عصر روز دوشنبه ۲۳ خردادماه حدود ساعت ۱۷:۰۰ حادثه‌ای به دلیل نشتی گاز یکی از مخازن در کارخانه کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد فارس واقع در ۳۵ کیلومتری جاده فیروزآباد به عسلویه اتفاق افتاد.

کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد مرداد ۱۳۹۹ افتتاح شد.این کارخانه در زمینه تولید کربنات سدیم فعالیت می کند که ظرفیت سالانه این واحد ۳۲۰ هزار تن است.

در زمان بهره‌برداری این کارخانه اعلام شد که این واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۲۰ هزار و ۶۷ میلیارد ریال و با اشتغال بیش از هزار و سه نفر در شهرستان فیروزآباد به بهره برداری رسیده است.

تولیدات این شرکت در صنایع پایین دستی مثل شیشه و بلور، صنایع شوینده و پاک کننده، تصفیه آب و پتروشیمی استفاده می شود.

فیروزآباد در فاصله ۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

کدخبر: ۴۶۱۸۴۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر