کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۴۸۸۸
تاریخ خبر:

آخرین اخبار فوتبال باشگاهی ایران

یک - با توجه به این که هواداران استقلال در فضای مجازی به دنبال برگزاری یک تجمع در اعتراض به وضعیت اسفناک این باشگاه هستند، سایت رسمی استقلال بیانیه ای منتشر کرده و از آنها خواسته این تجمع را برگزار نکنند. در بخشی از این بیانیه آمده است: «ضمن تاکید بر ارج نهادن به نظرات هواداران واقعی استقلال اعلام می‌دارد بر اساس برخی شایعات منتشره در شبکه‌های اجتماعی برخی افراد که منافع غیر مشروعشان در خطر است با سوار شدن بر روی احساسات پاک هواداران قصد تجمع غیرقانونی دارند. بر اساس استعلام انجام گرفته از مراجع قانونی و انتظامی، حضور در تجمع اعتراضی اعلام شده به منزله برهم زدن نظم و امنیت شهر تلقی شده و این موضوع با اعمال قانون همراه خواهد بود. همچنین خط‌دهندگان و تحریک کنندگان اصلی برگزاری اینگونه تجمع‌ها پیگرد قضایی خواهند شد.»

دو - پرسپولیس در شرایطی باید ۲۴ مهرماه به مصاف‌تیم الهلال برود که تیم ملی روز ۲۰ مهر در تهران میزبان کره جنوبی است. قطعا بازیکنانی از پرسپولیس در تیم ملی حضور دارند که این بازیکنان جزو مهره‌های اصلی پرسپولیس و تیم ملی هستند. مشخص نیست ملی پوشان پرسپولیس چگونه در این مدت زمان کم باید ریکاوری انجام دهند، به ریاض سفر کنند و مهیای دیدار حساس یک چهارم شوند! ملی پوشان پرسپولیس ۲۱ مهر ریکاوری می‌کنند، تیم یک روز هم به خاطر سفر به عربستان تمرین خوبی نمی‌کند و یک روز را به خاطر مشخص شدن نتیجه تست کرونا و در قرنطینه بودن از دست می‌دهد. بنابراین عملا پس از دیدار تیم ملی فقط یکی دو جلسه تمرین مفید خواهند داشت.

سه - طبق اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ با حضور ۶۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود. بر این اساس الهلال می‌تواند ۶۰ درصد ورزشگاه فیصل بن فهد را به هواداران خود اختصاص دهد.

چهار - الهلال عربستان به دلیل تخلف در قرارداد سباستین جووینکو، در خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است. یکولو اسکیرا، مدعی شد که شکایت سباستین جووینکو به فیفا علیه الهلال عربستان درخصوص عدم رعایت مفاد قراردادش از سوی این باشگاه جدی است و قرار است که فیفا و فدراسیون فوتبال عربستان درخصوص تخلف باشگاه الهلال در قرارداد این بازیکن تصمیم گیری کنند. این احتمال وجود دارد که الهلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود. الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حریف پرسپولیس ایران است. هنوز معلوم نیست اگر تخلف الهلال ثابت شود، پرسپولیس به صورت اتوماتیک راهی مرحله بعد خواهد شد تا استقلال که در مرحله قبل مغلوب این تیم شده در مرحله یک چهارم نهایی حریف پرسپولیس خواهد شد.

کدخبر: ۴۱۴۸۸۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر