کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۴۱۴۵
تاریخ خبر:

آخرین اخبار فوتبال ایران و بازار نقل و انتقالات

یک - قبل از شروع دیدار با الهلال و با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، بخشی از مطالبات بازیکنان استقلال به حساب آنها واریز شد تا آبی‌پوشان با روحیه بالا برای دیدار آسیایی آماده شوند.

دو - در نشست هماهنگی بازی استقلال تاجیکستان و پرسپولیس مقرر شد میزبان مسابقه با لباس یک‌دست سفید برای بازیکنان و زرد برای دروازه‌بان و تیم پرسپولیس با لباس یک دست مشکی برای بازیکنان و سبز برای دروازه‌بان در میدان حضور پیدا کنند. رنگ لباس داوران هم از میان فیروزه‌ای یا قرمز خواهد بود.

سه - علیشیر جلیلوف کاپیتان استقلال تاجیکستان در نشست خبری خود گفت: فردا روز بزرگ فوتبال کشور تاجیکستان است. به تمام هموطنان این رویداد بزرگ را تبریک می گویم. پرسپولیس در ۳ سال گذشته دوبار به فینال این رقابت ها رسیده و ما برای تیم رقیب احترام زیادی قائل هستیم اما ترسی از آنها نداریم. با تمام قوا وارد زمین بازی می شویم و از دقیقه یک تا آخر در این بازی می جنگیم. نقش هواداران ما در این بازی اهمیت زیادی دارد. آنها همیشه از ما حمایت می کنند، در بازی فردا تمام تلاش خود را می کنیم تا برنده شویم.

چهار - مانو منزس سرمربی النصر عربستان حریف فردای تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری گفت: ما هم مشکلاتی مشابه تراکتور داریم. با تمام احترام به رقیب، ما در این بازی به دنبال برد و راهیابی به مرحله بعد هستیم. مشکلات ما غیبت ۳ بازیکن کلیدی ما به دلیل محرومیت است که غیبت آنها تاثیرگذار است. از آن طرف دو مدافع ما دچار مصدومیت شدند اما با این وجود برای این بازی آماده شدیم و هدف ما پیروزی و صعود به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا است تا به اهداف خود در آینده دست پیدا کنیم.

کدخبر: ۴۱۴۱۴۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر