کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۳۳۲۱
تاریخ خبر:

آخرین اخبار فوتبال ایران و بازار نقل و انتقالات

یک - فراز کمالوند که حدود یکماه قبل هدایت تیم تراکتور تبریز را برعهده گرفته بود، در روزهای گذشته تمرینات را هم زیر نظر گرفت تا بازیکنان را آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا کند. در این میان اما جدا شدن بیش از دوازده بازیکن فصل گذشته ،مسائل مالی و بدهی ها و مشکلات مربوط به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور که حتى کار را تا کناره گیرى از لیگ قهرمانان آسیا جلو برد ، سبب شد تا فراز کمالوند عطای ماندن در این تیم را به لقایش ببخشد. با جدا شدن کمالوند از تراکتور یک مشکل جدید هم به مشکلات فراوان تیم محبوب تبریزى ها اضافه خواهد شد.

دو - تیم‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتور در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال تاجیکستان، الهلال و النصر عربستان خواهند رفت و انتظار می‌رفت با حمایت هواداران ایرانی مقابل رقبای آسیایی مواجه شوند. با این حال کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

سه - عباس انصاری فرد که در سه دوره مختلف مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بود به علت ابتلا به ویروس کرونا، روز گذشته دار فانی را وداع گفت و امروز با بدرقه مدیران سابق پرسپولیس، اهالی رسانه و بستگان خود در خانه ابدی به خاک سپرده شد. حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق پرسپولیس و حال حاضر فولاد خوزستان در این مراسم حضور یافت. همچنین جعفر سمیعی مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس مجید صدری سرپرست مدیر عاملی پرسپولیس در قطعه نام آوران حاضر بودند. به علت پاندمی کرونا این مراسم خاکسپاری در شرایط ویژه‌ای برگزار شد و عباس انصاری فرد در قطعه نام آوران بهشت زهرا تهران در خانه ابدی آرام گرفت.

چهار - شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال با جیوانی اینفانتینو، رییس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) دیدار و گفتگو کرد. اینفانتینو خطاب به همه هواداران فوتبال در ایران گفت: «از ملاقات با رییس فدراسیون فوتبال، دوست عزیزم مفتخرم و بسیار خوشحالم. به همه اعلام می‌کنم که سال آینده اواخر ژانویه و یا فوریه به ایران سفر خواهم کرد که با هم به تماشای فوتبال بنشینیم، فوتبال ایران را جشن بگیریم. به زودی شما را خواهم دید.»

پنج - کریستوفر نت گلر مورد نظر کادر فنی سپاهان به اصفهان رسید. این دروازه‌بان که طی ۲ فصل گذشته در فوتبال یونان بازی کرده، سابقه حضور در فوتبال آلمان را هم در کارنامه دارد و به نظر می‌رسد با حضور علیرضا مرزبان که شناخت خوبی از بوندسلیگا دارد، این دروازه‌بان با توجه به نیازهای تاکتیکی سپاهانی‌ها جذب خواهد شد.

شش - علیرضا منصوریان سکان دار آخرین تیم بدون سرمربی لیگ برتر شد و فصل بعد سرمربی صنعت نفت آبادان خواهد بود.

کدخبر: ۴۱۳۳۲۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر