کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۵۱۲۶
تاریخ خبر:

آخرین اخبار از فوتبال باشگاهی و ملی ایران

یک - احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از دیدار با حمید سجادی از سمت خود استعفا کرد و از این باشگاه جدا شد.این اتفاق در حالی رخ داد که گفته می شود قرار است به زودی تغییرات دیگر مدیریتی در بدنه مدیریتی باشگاه استقلال صورت بگیرد. با این استعفا، احتمالا جلسه هیات مدیره باشگاه برای تعیین تکلیف فرهاد مجیدی هم لغو خواهد شد. مددی اعلام کرده که قصد دارد در آینده ای نزدیک درباره اتفاقات و مباحث مالی باشگاه استقلال با هواداران این تیم صحبت کند.

دو - ساعاتی پس از آن که کریستوفر نت گلر اتریشی با باشگاه سپاهان اصفهان عقدقرارداد کرد اتفاق عجیبی رخ داد. این بازیکن در فضای مجازی، استوری‌هایی که با آدرس صفحه او منتشر شده بود را بازنشر داد بدون آن که بداند متن آن استوری‌ها چه بوده و با چه زبان و چه لحنی بیان شده است. یکی‌ از این استوری‌ها حاوی کلمات‌ رکیک و توهین‌ آمیز علیه تمام پرسپولیسی‌ها بود. در همین راستا تیم حقوقی پرسپولیس، شکایتی از گلر جدید سپاهان به کمیته انضباطی ارائه کرده و خواستار پاسخگویی این بازیکن اروپایی در مورد توهین به هواداران خود است.

سه - در حالی که از ۸ ماه پیش پرسپولیس و آتیه داده پرداز دچار اختلافاتی شده بودند، سرانجام قرمزها توانستند با عبور از موانع حقوقی قرارداد آتیه داده پرداز را فسخ کنند. در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده: «پس از توافق کامل بین مدیران شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز، فسخ دو جانبه قرارداد بین طرفین انجام شد و اقـاله نامه تهیه، تنظیم و امضاء شده به منزله اتمـام کلیه روابط قراردادی ناشی از قرارداد اصلی و الحـاقیه‌های آن است. با این حساب، همکاری میان دو شرکت یاد شده به پایان راه رسیده و پرسپولیس و آتیه داده‌پرداز هیچ مسئولیتی در قبال یکدیگر ندارند.»

چهار - تیم ملی فوتسال ایران با پذیرش دو کارت قرمز خشن ترین تیم جام جهانی فوتسال تا پایان دور دوم است. تیم ایران در بازی اول مقابل صربستان حمید احمدی را به دلیل کارت قرمز از دست داد و در بازی با آمریکا نیز علیرضا صمیمی با کارت قرمز داور روبرو شد. همچنین ۵ کارت زرد نیز به بازیکنان ایران در این دو بازی داده شده تا ایران از این حیث خشن ترین تیم جام نهم باشد. این در حالی است که تیم های پرتغال و آرژانتین بدون دریافت کارت قرمز و زرد با اخلاق ترین تیم های این رقابت ها تا پایان دور دوم هستند.

کدخبر: ۴۱۵۱۲۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر