کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۲۳۰۶
تاریخ خبر:

آخرین اخبار از فوتبال ایران و نقل و انتقالات

یک - باشگاه تراکتور با اشاره به تجمع برخی از هواداران، دلایل تحویل دادن تیم را اینطور توضیح داده است: «با عنایت به حواشی اخیر و تنش‌های پیش آمده پیرامون تیم فوتبال تراکتور و حضور مکرر حدود ۱۵۰ نفر در روزهای اخیر در محل باشگاه این موضوع موجب برهم زدن آرامش تیم و تعطیلی تمرین امروز شد. با توجه به خواسته افراد حاضر در این تجمع و در حضور عوامل هیات فوتبال استان، تصمیم هیات مدیره باشگاه بر آن شد که از این تاریخ تمامی فعالیت‌های باشگاه به حالت تعلیق درآمده و امورات مربوطه از امروز بر عهده هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی بوده و تیم تحویل آنان می‌گردد.» به این ترتیب دوران مالکیت محمدرضا زنوزی بر این تیم به پایان رسید.

دو - جمشید نورشرق، رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در رابطه با جذب بازیکن و مربی خارجی که این روزها صحبت های زیادی در مورد آن در رسانه ها وجود دارد گفت: برای جذب مربی و بازیکن خارجی دو شرط باید رعایت شود. شرط اول نداشتن پرونده منجر به صدور حکم در فیفا، خواه در کمیته وضعیت بازیکنان یا اتاق حل اختلاف فیفاست و شرط دوم ارائه ضمانت نامه بانکی به مدت ۱۲ ماه به مبلغ قراردادی که در صدد عقد آن هستند.

سه - رستم یتیموف دروازه بان استقلال تاجیکستان به دلیل مصدومیت دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داد. او در این باره گقت: «نمی‌توانم مقابل پرسپولیس بازی کنم و نیاز به زمان بیشتری دارم. مصدومیت بهبود یافته و در تمرینات شرکت می‌کنم اما امکان بازی ندارم.»

چهار - مسئولان باشگاه استقلال مذاکره برای تمدید قرارداد فرشید اسماعیلی را آغاز کردند. فرهاد مجیدی خواهان ماندن او در استقلال شده است.

کدخبر: ۴۱۲۳۰۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر