کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۳۸۹۴
تاریخ خبر:

آخرین اخبار از فوتبال ایران و بازار نقل و انتقالات

یک - مهدی مهدی‌خانی در تمرین روز شنبه پرسپولیس از ناحیه ساعد دست دچار آسیب‌دیدگی و شکستگی دوبل شد. او در تهران عمل جراحی خواهد شد و حداقل یک ماه دور از میادین خواهد بود. ظهر روز یکشنبه و در محل هتل اقامت پرسپولیس در شهر دوشنبه، نمایندگان وزارت تندرستی تاجیکستان (وزارت بهداشت) و معاون وزیر در اردوی پرسپولیس حضور یافتند و شرایط محمدمهدی مهدی‌خانی بازیکن مصدوم پرسپولیس را جویا شدند. در این ملاقات، نمایندگان وزارت بهداشت تاجیکستان به نمایندگان پرسپولیس، پزشک تیم و مدیر تیم اعلام کردند که آماده هر گونه همکاری برای کمک به درمان این بازیکن هستند که روز گذشته در تمرین تیم، دست او دچار شکستگی شده بود.

دو - در بازی فردا تیم فوتبال استقلال با لباس و جوراب آبی و شورت سرمه‌ای به میدان می‌رود و دروازه‌بان این تیم هم با لباسی یک دست زرد درون دروازه قرار می‌گیرد. تیم الهلال نیز با لباسی یک دست سفید بازی می‌کند و دروازه‌بان این تیم با لباس خاکستری به میدان می‌رود.

سه - روز گذشته جواب تست اولیه اعضای تیم استقلال اعلام و مشخص شد علیرضا رضایی دروازه بان این تیم و دو عضو دیگر آبی ها به ویروس کرونا مبتلا هستند. همین مساله باعث شد کلیه اعضای تیم استقلال روز گذشته دوباره تست کرونا بدهند که پیگیری‌ها نشان می دهد جواب تست کلیه اعضای این تیم منفی اعلام شده است. به این ترتیب سیدحسین حسینی هم مشکلی برای بازی نخواهد داشت.

چهار - فرهاد مجیدی در نشست خبری خود قبل از بازی با الهلال گفت: «نه تنها من بلکه همه بازیکنان تیم تصمیم گرفته ایم اصلا به مشکلات فکر نکنیم و تمام تمرکز ما روی بازی فردا است. ما می دانیم بازی بسیار سختی را داریم و از نظر من الهلال بهترین تیم عربستان است. ما سعی کردم در هفته گذشته روی تمام نقاط این تیم کار کنیم و امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی ارائه کنیم. باید رو راست بگویم که با مشکلات و کارشکنی زیادی به این بازی رسیدیم ولی قاطعانه به هواداران استقلال می گویم که مطمئن باشند بازیکنان تیم ما با تمام وجود فردا برای تیم و آنها بازی خواهند کرد.»

پنج - آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار با الهلال عربستان در شرایطی در زمین اصلی ورزشگاه الوصل برگزار شد که مهدی قائدی با حضور با هم‌بازیان سابق خود دیدار کرد. بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال که به تیم فوتبال شباب الاهلی پیوسته است امروز با حضور در محل آبی‌پوشان دیدار و برای آنها در بازی فردا مقابل الهلال آرزوی موفقیت کرد.

شش - از هفته هفتم لیگ فوتبال بلژیک، شارلروا میهمان خنت بود و با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید. در این بازی علی قلی زاده ستاره ایرانی شارلروا از ابتدا در ترکیب این تیم حضور داشت و در دقیقه ۵ گل اول تیمش را به ثمر رساند. قلی زاده در ادامه در دقیقه ۴۳ اخراج شد اما در نهایت شارلروا در این بازی پیروز شد. شارلروا با این برد ۱۳ امتیازی شد به رده دوم صعود کرد.

کدخبر: ۴۱۳۸۹۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر