کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۳۶۶۴
تاریخ خبر:

آخرین اخبار از فوتبال ایران و بازار نقل و انتقالات

یک - مهدی پاشازاده، پیشکسوت باشگاه استقلال از سوی احمد مددی مدیرعامل باشگاه طی حکمی به عنوان معاون ورزشی باشگاه انتخاب شد. پاشازاده که سابقه کاپیتانی در استقلال، حضور در تیم ملی ایران و باشگاه های بایر لورکوزن، اشتورم گراتس، راپید وین و غیره را در کارنامه خود دارد، از پیشکسوتان محبوب، تحصیکلرده و جوان فوتبال ایران است که با این حکم به کادر مدیریتی استقلال اضافه شده است.

دو - در یکی از دیدارهای هفته هفتم لیگ فوتبال اوکراین امروز شنبه تیم زوریا لوهانسک به مصاف تیم روخ لویو رفت که این بازی با نتیجه تساوی یک - یک تمام شد. اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم زوریا در دقیقه ۷۴ و در حالی که این تیم با یک گل از حریفش عقب بود توانست گل تساوی را به ثمر برساند. صیادمنش تا انتهای مسابقه در زمین حضور داشت.

سه - افسر امنیتی و دو تن از اعضای کانون هواداران باشگاه پرسپولیس، صبح امروز در ورزشگاه محل برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان در شهر دوشنبه، حضور یافتند و از امکانات ورزشگاه و سکوها بازدید به عمل آوردند. در جریان این بازدید، سکوهای محل استقرار هواداران پرسپولیس در ورزشگاه مشخص شد. سکوهای شماره ۵ و ۶ جهت استقرار و سکوی شماره ۷ جهت نصب پرچم‌های کانون هواداران باشگاه پرسپولیس تعیین شد.

چهار - در چارچوب رقابت های لیگ روسیه زنیت و احمد گروژنی به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۳-۱ زنیت همراه بود. سردار آزمون ۵۸ دقیقه برای تیمش بازی کرد.

پنج - شهاب‌الدین عزیزی‌خادم پس از دیدار تیم های ملی ایران و عراق در کشور قطر، دیداری با جیانی اینفانتینو داشت که در این جلسه، یکی از مواردی که رئیس فیفا روی آن تاکید ویژه ای داشته، بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها به خصوص در مسابقات لیگ برتر بوده است. اینفانتینو تاکید کرده در صورتی که بانوان در دوره جدید مسابقات لیگ برتر وارد ورزشگاه‌ها نشوند فوتبال ایران وارد دوران پرچالشی خواهد شد.

کدخبر: ۴۱۳۶۶۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر