کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۳۴۴۵
تاریخ خبر:

آخرین اخبار از فوتبال ایران و بازار نقل و انتقالات

یک - با استعفای فراز کمالوند، هیات مدیره باشگاه پس از بررسی شرایط، فیروز کریمی را با توجه به شناخت وی از وضعیت تیم، به‌عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد. فیروز کریمی در هفته‌های پایانی فصل اخیر نیز هدایت تراکتور را بر عهده داشت و کارنامه موفقی را از خود بر جا گذاشت و هیات مدیره باشگاه با در نظر گرفتن این موضوع و همچنین فرصت اندک باقی‌مانده تا بازی مقابل النصر عربستان، هدایت تیم را به ایشان سپرد.

دو - پس از به پایان رسیدن مهلت ۳۰ روزه کمیته انضباطی فیفا به پرسپولیس و پرداخت نشدن مطالبات گابریل کالدرون و دستیارش، فیفا رسما با ارسال نامه‌ای به پرسپولیس اعلام کرد، پنجره‌ نقل‌وانتقالاتی این باشگاه بسته شده است. باشگاه پرسپولیس در پرونده کالدرون و دستیارش خوکاکین جمعا به پرداخت ۶۷۵ هزار دلار به علاوه ۵ درصد سود سالانه محکوم شده است.

سه - تیم تراکتور این روزها به دلیل ابتلای چند بازیکنش به کرونا و مصدومیت چند بازیکن دیگر با مشکل کمبود بازیکن مواجه شد به همین خاطر دو روز پیش درخواستی رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا داد تا ۵ بازیکن از رده جوانان به تیم اضافه شود. سلطان المهوس خبرنگار سرشناس عربستانی و عضو سابق AFC در این زمینه خبر داد: کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست تراکتور برای اضافه شدن ۵ بازیکن در لیست آسیایی اش بعد از اتمام زمان ارسال لیست رد کرد.

چهار - کاروان پرسپولیس راهی دوشنبه پایتخت تاجیکستان شد. این پرواز از مرز هوایی مهرآباد، تهران را به قصد دوشنبه ترک کرد. دو تیم پرسپولیس و استقلال روز دوشنبه ۲۳ شهریورماه در چارچوب دیدارهای مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در پایتخت تاجیکستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پنج - با اعلام باشگاه فولاد، خواکین که در پرسپولیس دستیار گابریل کالدرون بود، به کادرفنی این تیم اضافه شد. او که به عنوان آنالیزور و در دوره سرمربیگری گابریل کالدرون به کادرفنی رئال بتیس نیز رفته بود، پس از کار در تیم‌ ملی بحرین، بنی یاس امارات، القطر و… در حالی دستیار عبدالله ویسی شد که این دومین تجربه کاری او در ایران خواهد بود.

کدخبر: ۴۱۳۴۴۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر