کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۳۱۳۴
تاریخ خبر:

آخرین اخبار از فوتبال ایران و بازار نقل و انتقالات

یک - شبکه دبی اسپورت اعلام کرد مجوز حضور ۴۰۰۰ تماشاگر(ظرفیت ۵۰ درصد ورزشگاه)برای دیدار الهلال مقابل استقلال صادر شده است. با توجه به اینکه استقلال میزبان این بازی است ۹۰ درصد سکوها برای هواداران تیم ایرانی است و ۱۰ درصد باقی مانده یعنی حدود ۳۰۰ بلیت برای هواداران الهلال است.

دو - باشگاه استقلال تاجیکستان قیمت فروش بلیت های بازی مقابل پرسپولیس را اعلام کرد. طبق اعلام این باشگاه سکوها به دو قسم عادی و VIP تقسیم می شود. بلیت عادی این بازی ۲۰ سومونی تاجیکستان( حدود ۵۰ هزار تومان) و بلیت ویژه هم ۵۰ سومونی( ۱۲۰ هزار تومان) ارزش گذاری شد.

سه - در حالی که حکم نهایی فیفا ظرف امروز و فردا به باشگاه پرسپولیس ارسال خواهد شد تاکنون منابع مالی لازم برای پرداخت طلب کالدرون و خواکین تامین نشده و با این وضعیت قطعا پنجره نقل و انقالاتی پرسپولیس بسته می‌شود. البته پرسپولیس با وجود این اتفاق هم مشکلی برای استفاده از بازیکنان جدید خود ندارد زیرا قرارداد رضا اسدی، رضا دهقانی، حامد پاکدل، علی نعمتی و علیرضا ابراهیمی قبل از بسته شدن پنجره ثبت شده است.

چهار - آخرین بازی تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا از ساعت ١٨:١۵ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی مقابل گل گهر سیرجان برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری دو بر یک تیم سیرجانی همراه بود. تک گل پرسپولیس را در این بازی مهدی عبدی به ثمر رساند.

پنج - با توجه به مصدومیت و کرونایی شدن پنج بازیکن تیم تراکتور و فسخ قرارداد صیاد کوکبی با این باشگاه که سبب شده شش بازیکن از لیست ۱۸ نفره آسیایی سرخ‌پوشان تبریزی کم شود، این باشگاه با ارسال نامه ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال خواستار تعویق دیدار مقابل النصر و یا موافقت با انصراف تراکتور از لیگ قهرمانان آسیا شده است. فارس در این باره نوشت؛ امیر خسروی، معاون سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره این درخواست باشگاه تراکتور اظهار داشت: خودم این نامه را ندیده‌ام. فدراسیون فوتبال کشورمان نمی‌تواند درباره تعویق بازی با النصر یا انصراف یک تیم از لیگ قهرمانان آسیا موافقت کند اما اگر چنین درخواستی شده باشد به عنوان حلقه واسط بین باشگاه تراکتور با AFC موضوع را پیگیری می‌کنیم اما تصمیم گیرنده نیستیم.

کدخبر: ۴۱۳۱۳۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Mansourov

    از این به بعد قیمت سومونی رو هم اعلام کن ید مثل دلارو یورو