کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۲۹۳۳
تاریخ خبر:

آخرین اخبار از فوتبال ایران و بازار نقل و انتقالات

یک - حسین مرادمند و محمد دانشگر ۲ بازیکن تیم فوتبال استقلال ۲ شب پیش با اعضای این تیم راهی امارات نشدند. هر ۲ بازیکن به دلیل بدقولی های صورت گرفته تیمشان را همراهی نکردند اما تماس های کادر فنی استقلال با این بازیکن در نهایت منجر به حل شدن مشکلات این ۲ نفر شد تا دانشگر و مرادمند راهی امارات شوند. مرادمند ساعت ۸ صبح به سمت امارات پرواز کرد و دانشگر نیز بعد از ظهر امروز راهی دبی شد. رشید مظاهری دیگر بازیکن استقلال که در تهران باقی مانده بود روز گذشته قرارداد خود را فسخ کرد.

دو - پس از کناره‌گیری جعفر سمعی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، اعضای هیات مدیره این باشگاه، سید مجید صدری را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کردند تا امور جاری باشگاه را انجام بدهد. صدری رئیس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس هم است.

سه - تنها دو روز به پایان مهلت پرداخت بدهی کالدرون فرصت باقی مانده. از این رو سرخ ها باید به طور قطع در انتظار حکم فیفا به واسطه پرداخت نشدن بدهی کالدرون و دستیارش باشند. طی دو روز آینده این حکم اعلام شده و باید دید FIFA چه احکامی را برای قهرمان پنج دوره پیاپی لیگ ایران صادر خواهد کرد. بدهی کالدرون و خواکین به جا مانده از زمان دوران مدیریت محمدحسن انصاری فرد است که تاکنون پرداخت نشده است. یکی از احکامی که احتمالا فیفا در نظر خواهد گرفت، محرومیت سرخ پوشان است.

چهار - فهرست استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد. در این فهرست نام همه بازیکنان جدید این تیم دیده می شود و حتی نام رشید مظاهری هم که قراردادش را با استقلال فسخ کرده، در فهرست به چشم می خورد اما خبری از فرشید اسماعیلی در این فهرست نیست.

پنج - اکبر ایمانی که به دلیل اختلاف با مدیرعامل و سرمربی تراکتور قصد جدایی از این تیم را داشت، در نهایت در تراکتور ماندنی شد. او در اینستاگرام خود نوشت: به خاطر حجم نامحدود پیام های هواداران و درخواست پیشکسوتان، پا رو غرورم گذاشتم و تصمیم به بازگشت به تمرینات گرفتم.» او قبلا مدعی شده بود که حاضر نیست با این مدیر و سرمربی کار کند.

شش- گابریل پین، مربی ایتالیایی مد نظر باشگاه استقلال، با استقبال رسمی صالح مصطفوی، مربی استقلال و فرزاد مجیدی مدیر اجرایی این تیم، وارد شهر دوبی شد. این مربی ایتالیایی که سال‌ها دستیار چزاره پراندلی بوده، سابقه فعالیت در باشگاه‌های مختلف از جمله پارما، فیورنتینا و … را در کارنامه خود دارد. او همچنین به عنوان دستیار در تیم ملی ایتالیا هم فعالیت کرده است. او امشب اولین جلسه خود را هم با کادر فنی استقلال برگزار کرد.

هفت - در مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آسیا، کره جنوبی با یک گل بر لبنان غلبه کرد و ۴ امتیازی شد.

کدخبر: ۴۱۲۹۳۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر