کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۲۷۳۳
تاریخ خبر:

آخرین اخبار از فوتبال ایران و بازار نقل و انتقالات

یک - پول انتقال قایدی امروز به حساب باشگاه استقلال واریز خواهد شد تا بخشی از مشکلات مالی آبی‌پوشان با این پول حل شود. به نظر می رسد این رقم حدود دو میلیون دلار می‌باشد که پس از پیگیری‌هایی که باشگاه استقلال با باشگاه الاهلی انجام داد این پول را دریافت خواهد کرد.

دو - رشید مظاهری دروازه بان استقلال که با این تیم به دبی سفر نکرده، قراردادش را با آبی پوشان فسخ کرد. او حتی پست اینستاگرامی اش که در آن خبر از ماندن در استقلال را داده بود را پاک کرده است. او مدعی شده که مدیران باشگاه باعث جدایی او شده اند. فرشید اسماعیلی هم از رفتار یکی از مدیران باشگاه انتقاد کرده و او ارا عامل جدایی چند بازیکن این تیم دانسته است.

سه - جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از کناره‌گیری از پست خود از برخی معاونان خود خداحافظی کرد. سمیعی که با اصرار وزارت ورزش برای ماندن در پرسپولیس روبرو شده است با تعدادی از معاونان خود در باشگاه نیز خداحافظی کرد و اعلام داشت تمام توان خود را برای اداره پرسپولیس به کار گرفته و حاضر نیست در این تیم به کارش ادامه دهد.

چهار - جلسه در هیات فوتبال تبریز برای تعیین تکلیف باشگاه تراکتور بدون نتیجه خاصی به پایان رسید. مسئولین استان در حل ماجرا، به نتیجه خاصی نرسیده اند و ترجیح داده اند با حمایت از زنوزی، مالکیت او را همچنان مورد تایید قرار دهند. اما زنوزی هنوز هیچ تمایلی برای ادامه کار در تراکتور از خود نشان نداده است.

پنج - فرهاد مجیدی به شدت پیگیر وضعیت دانشگر و مرادمند برای حضور در امارات است. مسئولان استقلال توانسته‌اند مرادمند را تا حدی راضی کنند تا در ازای دریافت مبلغی طی یکی دو روز آینده راهی دوبی شود و در اردوی تیم شرکت کند، اما درباره محمد دانشگر کمی موضوع متفاوت است. دانشگر بندی در قراردادش هست که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی بتواند این تیم را با پرداخت مبلغی ترک کند و حالا که گفته می‌شود از تیم الخور امارات با هدایت وینفرد شفر پیشنهاد دارد، قصد فعال سازی این بند را دارد. این در شرایطی است که استقلالی ها قصد دارند مبلغی به دانشگر بدهند تا او راضی شود در بازی با الهلال کنار تیم باشد اما هنوز پاسخی از سوی این بازیکن دریافت نکردند.

کدخبر: ۴۱۲۷۳۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر