کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۲۵۱۷
تاریخ خبر:

آخرین اخبار از فوتبال ایران و بازار نقل و انتقالات

یک - جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس استعفای کتبی خود را به هیئت مدیره ارائه کرده و قصد داشته همین استعفا را نزد وزیر ورزش ببرد اما سجادی موضوع را به آینده موکول کرده است. به همین دلیل سمیعی در صحبت شفاهی که با وزیر ورزش داشت، آمادگی‌اش را برای رفتن از پرسپولیس اعلام کرد تا دست وزارت ورزش برای انتخاب مدیرعامل جدید باز باشد.

دو - پرسپولیس قید جذب کیروش استنلی را زد. باشگاه پرسپولیس به دلیل محکومیت از سوی فیفا به دلیل عدم پرداخت مطالبات گابریل کالدرون، از سوی فدراسیون مجوز جذب کی روش استنلی یا بازیکن و مربی خارجی دیگری را ندارد.

سه - با شکایت سوشا مکانی و حکم دادگاه، دو میلیارد و یکصد و شصت و هفت میلیون و ششصد هزار تومان از اموال باشگاه پرسپولیس باید به حساب سوشا مکانی دروازه بان اسبق پرسپولیس، واریز شود. باشگاه پرسپولیس مدعی شده که این مبلغ نباید به حساب دادگاه یا شخص سوشا مکانی واریز شود و وکیل این بازیکن در پاسخ مدعی شده که نامه محکومیت پرسپولیس را به ای اف سی خواهد فرستاد و عواقب این کار به عهده مسئولان باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

چهار - از وضعیت احمد مددی مدیرعامل استقلال اخبار ضد و نقیضی منتشر شده است. گفته می شود پس از ابتلا به کرونا، او شرایط مساعدی ندارد اما پرویز مظلومی مدعی شده که حال او خوب است و به زودی بازخواهد گشت و مشکلات باشگاه را حل خواهد کرد. این در حالی است که کادر فنی و بازیکنان استقلال از وضعیت موجود به شدت ناراحت هستند. وعده های مالی باشگاه محقق نشده است و از پول ترانسفر مهدی قایدی هم هنوز خبری نشده است.

پنج - کاروان استقلال در حالی برای برگزاری اردوی هفت روزه جهت بازی با الهلال عربستان راهی کشور امارات شد که محمد دانشگر، مدافع این تیم در سفر آبی پوشان غایب بود. دانشگر پیش از اینکه استقلالی ها راهی فرودگاه شوند به مسئولان باشگاه اعلام کرد که پیشنهاد خارجی دارد و می خواهد استقلال را ترک کند؛ او به همین خاطر استقلال را در سفر به امارات همراهی نکرد.

شش - امروز جلسه ای با حضور مسئولان استانی آذربایجان شرقی برای تعیین تکلیف باشگاه تراکتور تبریز برگزار شد. در پایان این جلسه با توجه به اینکه هیچ فردی در حال حاضر به جز محمدرضا زنوزی صلاحیت مالکیت بر باشگاه را ندارد و البته تیم هم باید چند روز دیگر در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، تصمیم گرفته شد که مالکیت باشگاه برعهده زنوزی باقی بماند. این تصمیم در شرایطی اتخاذ شده که محمدرضا زنوزی بر تصمیم قبلی خود اصرار دارد. زنوزی که از روز گذشته فعالیت های باشگاه و تمرینات را تعطیل کرده همچنان زیر بار ادامه مالکیتش نمی‌رود و می‌خواهد تیم را تعطیل بدهد.

هفت - بازیکنان تیم ملی فوتبال از ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی تمرینات نوبت صبح را در سالن هتل محل اقامت خود زیر نظر کادر فنی برگزار کردند. تمرین امروز تیم ملی فوتبال در شرایطی برگزار شد که دراگان اسکوچیچ بعد از پایان دوران قرنطینه و البته سفر پر دردسر به قطر با بازیکنان تیم ملی دیدار کرد.

کدخبر: ۴۱۲۵۱۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر