کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۴۳۷۵
تاریخ خبر:

آب و برق سی‌سخت قطع شد | ۱۰ مصدوم، بدون فوتی

حدود پنج ساعت پیش یک پیش‌لرزه در منطقه سی سخت احساس شده بود و در نهایت ساعتی پیش زلزله ای به بزرگی ۵٫۶ ریشتر این منطقه را لرزاند و باعث تخریب خانه های زیادی شد. در پی این زلزله رئیس جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آب و برق شهر سی سخت قطع شده است. امان الله جهانبین افزود: تیم‌های ارزیاب به سی سخت اعزام شدند. در حال اعزام به منطقه هستیم. هماهنگی با استان‌های همجوار نیز انجام شده است.

این زمین لرزه در در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده و تا این لحظه گزارشی از خسارات احتمالی دریافت نشده و شهروندان یاسوجی هم اکنون در بیرون از منازل و هوای سرد وبارانی به سر می‌برند. همچنین یکی از تونل‌های جاده یاسوج به اصفهان دچار ریزش شده است.

۱۰ مصدوم بر اثر وقوع زلزله در سی سخت

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بر اثر وقوع این زمین لرزه‌ چهار تیم ارزیاب به محل حادثه اعزام شده و تا به این لحظه ۱۰ مصدوم گزارش شده است. البته فوت افراد گزارش نشده است. دو دستگاه آمبولانس به مرکز زلزله اعزام و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ده دستگاه آمبولانس در یاسوج و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ده دستگاه آمبولانس در اصفهان به حالت آماده باش قرار گرفته اند.

خاموشی در سی‌سخت در پی زلزله ۵.۶ ریشتری

فرماندار شهرستان دنا از قطع برق شهر سی‌سخت خبر داد و اعلام کرد: تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است. هنوز اطلاع دقیقی از روستاها نداریم؛ بدون شک خسارات زیادی به منازل از جمله ترک‌خوردگی داشته‌ایم.

کدخبر: ۳۷۴۳۷۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر