کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۳۱۰۷۳
تاریخ خبر:

راحت ترین روش برای گرفتن ویزا برای مهاجرت به استرالیا چیست

رپورتاژ آگهی| بسیاری از افراد وقتی به موضوع مهاجرت و گرفتن ویزا فکر می‌کنند یک مسیر سخت و پر از تلاطم را تصور می‌کنند اما راه‌هایی هم وجود دارد که می‌توانید راحت‌تر از چیزی که فکر می‌کنید به اقامت دائم استرالیا دست یابید . در این مقاله می‌خواهیم یک راه آسان را برای مهاجرت به استرالیا به شما معرفی کنیم .

آیا می‌توان سریع و راحت ویزای استرالیا را به دست آورد؟ ! باید بگوییم که با وجودی که کشور استرالیا یکی از سخت گیرترین کشورها در زمینه مهاجرت است و بر روی انتخاب ساکنین جدیدش وسواس دارد اما برای مهاجرت به استرالیا 140 نوع ویزا دارد که می‌توانید یکی از انواع ویزاهای استرالیا را برای مهاجرت انتخاب کنید .

4E573E07-441B-4BD2-9F1F-8E1FDDCB4815.jpg

پ یش نیازهای گرفتن ویزا استرالیا

اگر هدف خود را اقامت استرالیا قرار داده‌اید، پس باید این پیش‌نیازها را مهیا کنید :

1. در مورد گزینه های شغلی خود تحقیق کنید :

2. در مورد مهاجرت به استرالیا اطلاعات جمع آوری کنید :

3. چک لیست بنویسید : چک لیست شما نیازهای اولیه ویزای شما شامل نمره آیلتس، اطلاعات ویزا، اطلاعات تمکن مالی، مقدار پولی که برای 6 ماه اول نیاز دارید، پاسپورت، نوشتن رزومه، جستجو در مورد شغل، اطلاعات مهاجرت، اطلاعات بلیط پرواز و فرودگاه و … است

4. در مورد روش های مهاجرت به استرالیا با یک مشاور یا وکیل مهاجرت تماس بگیرید : یکی از مشکلاتی که سبب ریجکتی ویزا می‌شود عدم تطابق شرایط شما با نوع ویزای درخواستی‌تان است، به همین علت بهتر است قبل از هرکاری مشاوره بگیرید .

5. مقصد خود را مشخص کنید : شما باید بر طبق مشاوره‌ای که قبلاً گرفته‌اید و نوع کار و ایالت‌هایی که برای شما بهترین محل هستند یک مقصد را مشخص کنید

6. برای اخذ ویزا اقدام کنید : بعد از مشاوره و تعیین مقصد این بار نوبت اخذ ویزا است . شما باید در مورد مدارکی که نیاز دارید، مقدار هزینه‌ای که برای مهاجرت باید کنار گذاشت، نوع ویزایی که متناسب با شرایط شماست و همچنین مدارک زبان انگلیسی و دانستن امتیازهای خود کارهای مهاجرت را شروع کنید . البته هم می‌توانید به تنهایی برای اخذ ویزا اقدام کنید و یا اینکه روی کمک یک وکیل مجرب برای اخذ ویزا حساب باز کنید .

سریعترین روش برای اخذ ویزا استرالیا

یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای اخذ ویزای استرالیا در چند سال گذشته رونمایی شده است که می‌تواند یکی از بهترین مسیرها برای مهاجرت به استرالیا باشد . کشور استرالیا ویزای 5 ساله جدیدی را راه اندازی کرده است که برای جذب مهارت‌ها و استعدادهای مورد نیاز برای رشد و توسعه بعضی نواحی کم جمعیت استرالیا طراحی شده است . ویزای مهارت منطقه‌ای ( ساب کلاس ۴۹۱ ) ، برای کارگران ماهری صادر می‌شود که توانسته‌اند امتیاز 65 را کسب کنند و بتوانند به مدت سه سال در مناطق کم جمعیت استرالیا کار و زندگی کنند . شما می‌توانید با این ویزا در مناطق کم جمعیت به تحصیل هم بپردازید .

این ویزا 5 ساله است اما پس از 3 سال، دارندگان ویزای ساب کلاس 491 ممکن است واجد شرایط درخواست ویزای ساب کلاس 191 باشند که اقامت دائم را برایشان فراهم می‌کند . در حالی که دارندگان ویزای 49 مدت 5 سال برای زندگی و کار در مناطق کم جمعیت استرالیا محدود می‌شوند، دارندگان ویزا می توانند تنها پس از سه سال زندگی و کار در یک منطقه کم جمعیت و حفظ حقوق سالانه 53900 دلار استرالیا، برای اقامت دائم درخواست دهند . مهاجران بعد از آن هم در صورت تمایل می‌توانند از طریق ویزای 191 در هر نقطه از استرالیا زندگی و کار کنند . اقامت دائم همچنین به دارنده‌ی آن این امکان را می دهد که به مراقبت‌های پزشکی دولتی، آموزش با هزینه دولت و دیگر مزایای اجتماعی اقامت دائم استرالیا دسترسی داشته باشند .

واجدین شرایط می‌توانند از قسمت محاسبه گر آنلاین امتیازات سایت یونیک ویزا امتیاز خود را برای دریافت این ویزا بسنجند .

9D8207EB-B89A-47D6-8381-6926F5C5F996.jpg

ساده ترین روش اخذ ویزا استرالیا

همان‌طور که در بالا گفتیم سریع‌ترین روش برای اخذ ویزای استرالیا ویزای ساب کلاس 491 است اما اگر قصد اقامت دائم در استرالیا را هم دارید یکی از ایالت‌های استرالیا که می‌توانید با ساده ترین روش اقامت دائم استرالیا را بگیرید تاسمانی است .

متقاضیان می‌توانند با مهاجرت به تاسمانی اقامت دائم و شهروندی را به روشی آسان و راحت دریافت کنند . این بهترین مکان برای کارگران بین المللی است که قصد اقامت دائم استرالیا را دارند . بهترین بخش این است که هیچ محدوده مجاز شغلی در تاسمانی برای کارگران خارجی وجود ندارد . بنابراین، اگر شغل شما در فهرست مشاغل ماهر (SOL) نباشد، همچنان می‌توانید فرصت‌های متعددی را پیدا کنید . در هر حال، بسیاری از ایالت‌های استرالیا وجود دارند که شرایط مشابهی دارند و می‌توانید در آن‌ها زندگی کنید، اما پاسخ کامل ما به این سوال که « کدام ایالت برای دریافت ویزا و اقامت دائم در استرالیا آسان است؟ » تاسمانی است .

در نهایت باید بگوییم که اگر به دنبال روش آسان و سریعی برای اقامت استرالیا هستید بهتر است ضمن گرفتن امتیازهای مناسب ویزاهای شغلی به گزینه زندگی و کار در مناطق کم جمعیت استرالیا فکر کنید که می‌تواند راه شما را آسان کند و شما را زودتر از آنچه که می‌خواهید به مزایای اقامت در این کشور پیشرفته برساند.

کدخبر: ۵۳۱۰۷۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر