کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۳۶۹۸۳
تاریخ خبر:

آنالیز | ‌حمید محمدی جایگزین رضا جاودانی

روزنامه هفت صبح| حمید محمدی به جای رضا جاودانی برنامه «گزارش ورزشی» را اجرا می‌کند. این خبری است که صبح دیروز منتشر شد.

منظر اول| سابقه
شهرت حمید محمدی به اجرای «فوتبال 120» برمی‌گردد. او سابقه اجرای رادیویی داشت و گوینده بخش خبر ورزشی تلویزیون بود و با برنامه «نود» به عنوان نریتور همکاری داشت که مورد توجه عادل فردوسی‌پور برای «فوتبال 120» قرار گرفت. آن زمان محمد‌حسین میثاقی انتخاب اول فردوسی‌پور بود اما چون در «نود» شبکه سه اجرای آیتم‌ها را برعهده داشت، شبکه ورزش مخالفت کرد و قرعه به نام محمدی افتاد.

عادل بالاخره توانست مجوز اجرای میثاقی را بگیرد تا اینکه فصل جدایی فرا رسید و بار دیگر محمدی مجری «فوتبال 120» شد. او در بازگشت مجدد پخته‌تر عمل کرد و اجرایش تبدیل به یکی از برگ برنده‌های این برنامه شد. موجزگویی‌، اطلاعات خوب، مصاحبه‌های مفید و … از جمله ویژگی‌های محمدی در «فوتبال 120» بودند. همزمان با خداحافظی عادل فردوسی‌پور از این برنامه، محمدی نیز اعلام کرد دیگر مجری آن نخواهد بود.

منظر دوم| آینده
بعد از «فوتبال 120» همکاری محمدی با تلویزیون در قالب نریتور ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ایسنا نوشت: «اجرای برنامه «گزارش ورزشی» که سال‌ها با حضور رضا جاودانی روی آنتن می‌رفت، پس از خداحافظی این مجری از تلویزیون، به حمید محمدی سپرده شد.» طبق اعلام شب گذشته اولین حضور محمدی در این برنامه به ثبت رسیده ‌ که درباره کیفیت عملکردش به‌زودی خواهیم نوشت.

عجالتا کار این مجری در «گزارش ورزشی» سخت است؛ به این دلیل که برنامه از اساس مشکل دارد و در آن خبری از آیتم‌های متعدد و متنوع «فوتبال 120» نیست. مرور تیتر روزنامه‌های ورزشی خارجی و دادن اطلاعات روتین درباره هر مسابقه از عهده هر مجری برمی‌آید؛ حتی حسین اسدی. در چنین شرایطی حمید محمدی باید به تجربه و توان خود تکیه کند نه کیفیت برنامه. آیا او از پس چالش برمی‌آید؟ منتظر می‌مانیم… .

کدخبر: ۵۳۶۹۸۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر