کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۳۶۰۷۷
تاریخ خبر:

رصدخانه| رونمایی طهماسب از یک سریال پخش نشده

روزنامه هفت صبح| «لطایف الطوایف» عنوان یک مجموعه قدیمی متعلق به اوایل دهه 60 است که با حضور بازیگرانی چون ایرج طهماسب، حمید جبلی و آتیلا پسیانی حوالی سال 1364 تولید شده است. ایرج طهماسب در صفحه شخصی خود عکسی از این سریال را با معرفی افرادی که در عکس حاضر هستند، منتشر کرده و در توضیح آن نوشته است: «مجموعه‌ای که هیچگاه پخش نشد.» ایسنا با باز نشر این پست اطلاعاتی درباره این سریال را منتشر کرده و نوشته :

«درباره این سریال جزئیات چندانی در فضای مجازی موجود نیست و علت پخش ‌نشدن آن هم عنوان نشده؛ با این همه مشخص است سریال «لطایف الطوایف» حدود سال ۶۴ به تولید رسیده است .سریال، اقتباسی از کتاب لطایف ‌الطوایف است. کتابی به زبان فارسی در سبک ادبیات داستانی نوشته فخرالدین علی‌صفی از نویسندگان قرن دهم هجری. در این کتاب وی به بیان نکته‌های لطیف در میان مردم جامعه پرداخته است.

چقدر ادامه دارد روز / 10 قسمت از پدر خوانده باقی مانده
پنجشنبه هفته گذشته پنجمین قسمت از رئالیتی‌شوی «پدر خوانده» پخش شد. این قسمت دومین رقابت از گروه دوم بود که برای اولین بار در این فصل با پیروزی ساید شهروندان به پایان رسید. هفته آینده قسمت ششم و آخرین رقابت گروه دوم منتشر می‌شود. بعد از این قسمت سه رقابت از گروه سوم منتشر می‌شود تا به این شکل تعداد قسمت‌های پدر خوانده به عدد 9 برسد.

بعد از پایان آخرین رقابت گروه سوم‌ فینال این رقابت‌ها پخش می‌شود. در فینال بهترین بازیکن‌هایی که برای اولین بار در پدر خوانده حاضر بودند، با یکدیگر رقابت می‌کنند. فینال این فصل هم شامل سه رقابت است اما هیجان در این رئالیتی‌شو در فینال فینالیست‌ها به اوج خود خواهد رسید. در فینال فینالیست‌ها پنج بازیکن برتر فینال با بهترین بازیکن‌های فصل اول که در دور مقدماتی این فصل هم حضور داشتند، به رقابت می‌پردازند.

توضیح روز / چهره هادی چطور به چهره باکری نزدیک شد
شهرام خلج طراح گریم سریال «عاشورا» درباره ویژگی‌های گریم این سریال و طراحی چهره هادی حجازی‌فر برای نزدیک شدن به چهره شهید مهدی باکری گفت‌وگویی با ایسنا انجام داده و در این باره توضیحاتی ارائه داد و گفته است‌: «کلیت خیلی مهم‌تر از جزئیات است. راستش اینکه حتماً چهره بازیگر باید عین چهره شخصیت اصلی باشد، مد نظر ما نبود.

اولویت اول ما بازی بازیگر بود و سپس اندام، قد و هیکل و بعد سراغ شباهت‌ها می‌رفتیم. در سریال «عاشورا» به هیچ عنوان کسی در مورد گریم مشکلی با ما نداشت و فقط خود آقای حجازی‌فر به عنوان کارگردان و من به عنوان گریمور اختیارات داشتیم. کار کردن با آقای حجازی‌فر هم به نظرم واقعاً عالی است. ایشان یکی از دوستان صمیمی‌ام است که سال‌هاست با هم کار می‌کنیم.» مینی‌سریال «عاشورا» به کارگردانی هادی حجازی‌فر برشی است از زندگی شهیدان مهدی و حمید باکری.

کدخبر: ۵۳۶۰۷۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر