کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۳۳۶۸۲
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم؟

روزنامه هفت صبح| هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که برخی از آن‌ها را شاید حتی اسم‌شان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. هر هفته در بخش آتلیه سعی می‌کنیم به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر بپردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

Quake 2
سازنده: Id Software
متوسط امتیاز: 90


چند دهه از عرضه اولیه دومین قسمت مجموعه محبوب Quake گذشته اما حالا نوبت به عرضه نسخه بهبودیافته آن برای پلتفرم‌های جدید رسیده. در این نسخه که شامل یک به‌روزرسانی گرافیکی می‌شود، تمامی محتواهای گذشته جمع‌آوری شده‌اند. همچنین این فرصت را در اختیار دارید تا چند مرحله جدید یکی از بهترین شوترهای اول شخص تاریخ را تجربه کنید.

Red Dead Redemption
سازنده: Rockstar Games
متوسط امتیاز: 87


هرچند نزدیک به 13 سال از عرضه اولیه Red Dead Redemption گذشته اما راکستار گیمز این بازی را به‌تازگی برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه کرده. در حالی که کاربرهای ایکس‌باکس امکان تجربه نسخه اصلی را همچنان در اختیار داشتند اما این بازی در اختیار دارندگان کنسول‌های جدید سونی و نینتندو نبود.

Brick Breaker Quest
سازنده: Mobirix
متوسط امتیاز: 100 میلیون


به احتمال فراوان تا به امروز با یکی از نسخه‌های Brick سر و کار داشته‌اید. یکی از بازی‌های قدیمی که تاکنون در ساختارها و شکل‌های مختلف برای بارها دوباره ساخته شده. اینبار به سراغ یکی از تکمیل‌ترین بازی‌های Brick رفته‌ایم که جدای از گرافیک چشم‌نواز می‌تواند شکل‌های مختلفی از تجربه این بازی را پیش روی شما قرار دهد.

Shadow Gambit
سازنده: Mimimi
متوسط امتیاز: 85


استودیو بازیسازی Mimimi طی سال‌های اخیر خود را به‌عنوان یکی از بازیگرهای اصلی ژانر نوبتی معرفی کرده. استودیویی که دو سال پیش توانست سومین قسمت از مجموعه بازی محبوب Desperados را عرضه کند. آن‌ها حالا در ماجراجویی خود به دنیای دزد‌های دریایی رفته و اثری نوبتی با این فضا را توسعه داده‌اند.

4=10
سازنده: Sveinn
متوسط امتیاز: یک میلیون


با اینکه ریاضی برای بسیاری نقطه مقابل سرگرمی است اما شاید شما هم جزو گروهی باشید از حل کردن مسائل ریاضی لذت می‌برید. این بازی یکی از بهترین بازی‌های موبایلی است که پازل‌های ریاضی را محوریت گیم‌پلی خود قرار داده. گروه هدف مشخصی دارد و احتمالا اگر در آن قرار بگیرید، ساخته Sveinn برای شما گزینه‌ای ایده‌آل به شمار می‌رود.

کدخبر: ۵۳۳۶۸۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر