کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۳۸۶۴۱
تاریخ خبر:

یافته‌های تازه و ترسناک از پرونده‌ قتل‌های‌ کلثوم

روزنامه هفت صبح، سارا غضنفری| 14سال قبل یعنی اردیبهشت 1388 مهین قدیری به جرم قتل زنان میانسال در قزوین بازداشت شد. قتل 5 زن و یک مرد در پرونده این زن 33 ساله به چشم می‌خورد و یک پیرزن 60 ساله که از دست او فرار کرده بود راز قتل‌هایش را فاش کرد. مهین به طریق خوراندن آبمیوه مسموم جان قربانیانش را می‌گرفت و لقب اولین قاتل سریالی زن را از آن خود کرده بود.

ولی 14 سال بعد کسی فکرش را نمی‌کرد در تابستان 1402 زن میانسال مازندرانی حدود 56 ساله به نام کلثوم این لقب را از مهین بگیرد و با ثبت قتل 11 نفر که یک نفر از آنها از دست او جان سالم به در برده بشود دومین قاتل سریالی زن! شباهت این دو نفر در قتل‌ها مثل یکدیگر است، هردو مقتولان را با بیهوش کردن از طریق قرص به قتل رسانده‌اند ولی نکته عجیب ماجرا اینجاست با این که تعداد قتل‌های کلثوم دو برابر مهین است به اندازه مهین خبرش وایرال نشد.

حالا یا ماجرای قتل‌های کلثوم در اتفاقات روز گم شده یا اینکه مردم چشم و گوش‌شان به شنیدن و دیدن اخبار قتل عادت کرده است! تا روز سه‌شنبه 27 شهریور کلثوم گفته بود فقط 7 نفر از شوهرانش را به قتل رسانده که همگی مردان میانسال و پولدار بوده‌اند اما در مصاحبه تصویری که دیروز منتشر شد او اعتراف کرد ۱۴ بار ازدواج کرده و ۱۱ نفر از شوهرانش را در شهرهايی مثل ساری، نکا، محمودآباد و قائمشهر به قتل رسانده است و یک نفر هم از دست او خودش را نجات داده است.

البته به گفته یک منبع آگاه چهارسال او ناپدید شده است و کسی از زندگی کلثوم خبر ندارد که ممکن است در این چهارسال هم مرد دیگری را کشته باشد. افرادی که در این مدت با او مراوده داشته‌اند می‌گویند کینه عجیبی از ازدواج اولش به دل داشت. او در اعترافاتش گفته است در 11 سالگی او را شوهر داده‌اند و همسر و پسران شوهرش او را کتک می‌زدند، او هم از آنها کینه به دل داشته و اولین شوهرش را هم می‌کشد و بارها گفته بوده از شما انتقام می‌گیرم.

حالا بعد از گذشت ۱۸ روز از آخرین اعترافات این قاتل سریالی با صدای خودش از او می‌شنوید که می‌گوید ۱۴ بار ازدواج کرده و ۱۱ نفر از شوهرانش را در شهرهای ساری، نکا، محمودآباد و قائمشهر به قتل رسانده است. انگار حس جنون داشته و در حال خودش نبوده است. زن قاتل ۵۶ ساله مازندرانی می‌گوید:

«از سال ۱۳۸۰ مردهای پولدار، تنها و سن دار را پیدا می‌کردم و بعد از گذشت ۲ ماه شاید هم کمتر از تاریخ ازدواجم آنها را با قرص قند و حوله به قتل می‌رساندم، پول‌های زیادی از این طریق به دست آوردم و همین باعث می‌شد تا قتل‌هایم را ادامه بدهم، کشتن مردهای سالمند مثل جنون برایم عادی شده بود و اگر پلیس مرا دستگیر نمی‌کرد همچنان به قتل مردان سالمند دیگر ادامه می‌دادم.»

11 شهریور ۱۴۰۱ بود که رئیس پلیس مازندران از دستگیری زن ۵۶ ساله‌ای به نام کلثوم که پس از ازدواج با ۷ مرد مسن كه آنها را در سناریوهای مختلف به قتل رسانده بود خبر داد.سردار مفخمی گفت: این خانم طی تحقیقات پلیس پس از سوء قصد به جان شوهرش بازداشت شد و در همان ساعات ابتدایی بازداشت به قتل ۷ همسرش اعتراف کرد.

این زن با دادن قرص‌های مختلف به شوهرانش آنها را بیهوش کرده و سپس با حوله آنها را به قتل رسانده و آخرین قربانی این قاتل سریالی پیرمرد ۸۲‌ساله محمود آبادی بود که با شکایت خانواده‌اش نسبت به مرگ مشکوک پدرشان مسبب رازگشایی جنايت این زن قاتل شدند. نکته اشتراک مهین و کلثوم در این است که هر دو انگار توانایی جسمی برای قتل نداشتند و از طریق بیهوش کردن قربانیان اقدام به قتل می‌کردند.

مهین قدیری هم زنان میانسال را می‌کشته و طلاهای‌شان را سرقت می‌کرده و کلثوم از مردان میانسال مهریه و سهم زمینش را می‌گرفته که گفته می‌شود همه آنها را به اسم دخترش کرده است.البته پسری هم داشته که در سن جوانی به دلیل سرطان فوت می‌کند. مهین هم یکی از فرزندانش بیماری سخت داشته و برای علاج او دست به قتل می‌زده. ولی در چند وقت اخیر کلثوم به اندازه مهین دیده نشد و شاید بعدها از او هم مثل مهین قدیری فیلم‌هایی ساخته شود.

کدخبر: ۵۳۸۶۴۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر