کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۳۳۰۳۱
تاریخ خبر:

قتل زن به دست شوهرش‌ در پاکدشت

روزنامه هفت صبح| یک مرد جوان در جریان درگیری خانوادگی همسر خود را با شلیک ۲ گلوله به قتل رساند.
ساعت 15:40 روز یکشنبه بیست و دوم مردادماه امسال، ماموران کلانتری 107 فلسطین با تماس تلفنی مرگ مشکوک زن جوانی را در یکی از بیمارستان‌های تهران به قاضی وحید ناصری، بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیم بررسی صحنه جرم به همراه قاضی جنایی راهی سردخانه بیمارستان موردنظر شدند و جسد زن جوانی را مشاهده کردند که براثر شلیک 2 گلوله به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد مقتول در پاکدشت مجروح و سپس به این مرکز درمانی منتقل شده اما اقدامات پزشکان فایده‌ای نداشته و نهایتا فوت کرده است. تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، زن جوان در جریان مشاجره لفظی و درگیری خانوادگی در محله پاکدشت از سوی همسرش هدف شلیک قرار گرفته و مرد جنایتکار پس از تیراندازی مرگبار متواری شده است.

پس از دریافت این اطلاعات مهم،کارآگاهان پلیس آگاهی ماموریت یافتند با بررسی‌های موشکافانه درباره این جنایت تحقیق و قاتل را دستگیر کنند.با دستور قاضی وحید ناصری، بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل و پرونده برای رسیدگی قضایی به دادسرای پاکدشت ارجاع شد.

قتل ۴ نفر با سلاح جنگی در حوالی کرمان
ماجرای اختلافات خانوادگی در شهرستان منوجان از توابع استان کرمان باعث شد چهار نفر روز یکشنبه به قتل برسند و قاتلان متواری شوند. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان از قتل چهار نفر در یکی از روستاهای منطقه تیاب این شهرستان خبر داد و گفت: رد پای اختلافات شخصی در این پرونده وجود دارد و اعلام نتیجه قطعی منوط به دستگیری عاملان این جنایت است.

مصیب آسیابانی در تشریح این خبر افزود: مقتولان همگی مرد و اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های مجاور منوجان هستند که دو نفر از آنها پدر و فرزند و دو نفر دیگر نیز خواهرزاده یکی از مقتولان هستند.وی ضمن اشاره به این مطلب که این افراد روز یکشنبه با استفاده از سلاح جنگی به قتل رسیده‌اند، تصریح کرد: این درگیری در یک منطقه کوهستانی و صعب‌العبور و به دور از منازل مسکونی روستا رخ داده و عامل یا عاملان قتل نیز متواری شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان ادامه داد: پرونده مربوطه در شعبه بازپرسی در حال رسیدگی است و تلاش جهت شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان این پرونده ادامه دارد.آسیابانی از مردم خواست از توجه به هرگونه شایعات خودداری کنند و دستگاه قضایی پس از بررسی‌های تخصصی و شناسایی عامل یا عاملان این جنایت، نسبت به اطلاع‌رسانی درباره جزئیات آن اقدام خواهد کرد.

کدخبر: ۵۳۳۰۳۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر