کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۲۷۱۸۰
تاریخ خبر:

قتل زن ۲۷ ساله به دلیل ادعای خیانت

روزنامه هفت صبح| غروب پانزدهم تیرماه بود که به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در اسلامشهر خبر مرگ مشکوک یک زن حدودا 27 ساله در خانه‌اش گزارش شد. وقتی ماموران کلانتری 15 امامزاده عقیل پای در خانه زن جوان گذاشتند، دریافتند این زن با ضربات چاقو به قتل رسیده و یک پرونده جنایی زن‌کشی پیش‌روی ماموران باز شد. با انتقال جسد زن جوان به پزشکی قانونی تحقیقات پیرامون قتل او آغاز شد.

تحقیقات میدانی
تحقیقات میدانی از همسایه‌ها و آشنایان مقتول آغاز شد و آنها گفتند زن جوان به همراه همسر و فرزند چهار ماهه‌اش در آن خانه(اسلامشهر) زندگی می‌کردند و مرد و زن با یکدیگر اختلاف داشتند و صدای جر و بحث‌شان نیز شنیده شده است.همچنین مشخص شد مرد خانواده، همسرش را به قتل رسانده و پس از آن فرزند چهارماهه‌‌شان را برداشته و فرار کرده است.

دستگیری متهم بعد از 24 ساعت
متهم به همراه فرزندش قصد خروج از کشور را داشت. سرنخ‌ها و تحقیقات پلیسی نشان می‌داد او به تهران و راه‌آهن رفته است. پلیس اسلامشهر طی هماهنگی با ماموران راه‌آهن ردیابی متهم را آغاز کرده و قبل از خروج او از کشور متهم را دستگیر کردند.

اعتراف به قتل همسر
مرد جوان بعد از دستگیری تحت بازجویی قرار گرفت و در اعترافاتش درباره روز حادثه مدعی شد، علت قتل همسرش خیانت بوده است. او گفت: وقتی دریافتم همسرم به من خیانت کرده مرد غریبه را پیدا کرده و در خانه دست و پایش را بستم و زندانی‌اش کردم. اما بعد پشیمان شدم و ترسیدم کار دست آن مرد و خودم بدهم.

در نتیجه مرد غریبه را آزاد کردم تا برود. بعد هم سراغ همسرم رفتم و به او گفتم چون دوستش دارم این ماجرا را فراموش می‌کنم و او را می‌بخشم تا به خاطر فرزندمان زندگی‌مان از هم نپاشد. اما همسرم در چشمانم نگاه کرد و گفت اصلا من را دوست ندارد و دلش پیش مرد غریبه است!

به قدری حرف‌هایش من را عصبانی کرد که کنترلم را از دست دادم. من می‌خواستم او را ببخشم اما او گفت اصلا علاقه‌ای به من ندارد. من هم با چاقو ضرباتی به او زدم بعد هم از ترسم فرزندم را برداشتم و فرار کردم و می‌خواستم از کشور خارج بشوم. تحقیقات پیرامون این پرونده همچنان ادامه دارد.

سرهنگ علیزاده، کارآگاه جنایی اسلامشهر با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی قاتل فراری به مرجع قضایی، به شهروندان توصیه کرد: متأسفانه درگیری‌های ساده و از روی تعصب‌ تاکنون بسیاری از خانواده‌ها را عزادار کرده و تعداد زیادی نیز به خاطر نداشتن کنترل مناسب بر رفتار خود در زندان به سر می‌برند و بسیاری از قتل‌ها بدون برنامه‌ریزی قبلی و به وسیله سلاح سرد رخ می‌دهد و برای متهمان جز پشیمانی، حبس و انتظار برای قصاص چیز دیگری به همراه ندارد.

کدخبر: ۵۲۷۱۸۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر