کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۹۰۶۵
تاریخ خبر:

درباره ‌‌مشهدی‌ها‌، ترافیک‌، ‌‌اتلتیک بیلبائو و هستی مهدوی

روزنامه هفت صبح| یک: ‌دیروز را برای خانم‌های روزنامه روز دورکاری اعلام کردیم. در ملاحظه خطرات معمول روز چهارشنبه‌سوری‌. و خب آنها هم استقبال کردند. دم عصر صدرا پیام یکی از بانوان روزنامه را به من نشان داد که گفته بود این هم از مطلب آخر اگه کاری نداری بروم یک‌خرده آتشبازی کنم. واقعا ممنون !

دو: برقراری روابط ایران و عربستان و احتمالا با بحرین بیش از هرچیزی کسبه مشهد و بعد قم و شیراز را خوشحال خواهد کرد.چرا كه شیعیان پرشمار این دو کشور از زائرین وفادار شهرهای زیارتی ما بودند و به‌خصوص در مشهد زائرین عربستانی و بحرینی بسیار دیده می‌شدند.اتفاقاخوب هم پول خرج می‌کردند.

سه: ترافیک کابوس‌وار دوشنبه‌، ‌در تناظر با ترافیک سبک سه‌شنبه قرار می‌گیرد. اهالی تهران در کابوس حوادث چهارشنبه سوری‌،‌تصمیم گرفته بودند مشکلات و نیازهای خود را در همان دوشنبه حل کنند تا سه‌شنبه کمتر در خیابان‌ها حضور داشته باشند.

چهار: در شهرهای توریستی ایران بخش اعظم درآمد بخش‌های گردشگری و خدماتی و حتی کسبه در همین تعطیلات نوروز تامین می‌شود. سه چهارسال پیش در یزد بودم که یکی از مغازه‌دارها این نکته را به من گفت‌. این که درآمد آنها از 20 اسفند تا 20 فروردین معادل درآمد بقیه سال است.

در چنین شرایطی و در چنین سال سخت به لحاظ اقتصادی‌،‌کاری بکنیم که این شهرها و مراکز گردشگری بتوانند امورات خود را بچرخانند. می‌دانم که همزمان شدن تعطیلات نوروز با ماه رمضان و همین طور اضافه شدن خواسته‌های زنان شهری در مسئله پوشش داستان را کمی سخت کرده است. به‌خصوص در شهرهای مرکزی ایران که بهترین فصل جذب توریست‌شان همین روزهاست و در عین حال از بافت مذهبی و مسئولان به شدت مذهبی‌تر هم برخوردارند.

با پلمب کردن مشکلی حل نمی‌شود. در کشاکش خواسته‌های بخشی از زنان شهری و قوانین حاکمیتی‌،‌ نباید کسب و کارهای کوچک شهرهای مرکزی ایران از بین بروند و آسیب ببینند. قرار دادن مسئولیت همه چیز روی دوش این کسب و کارها از سوی مراجع قضایی‌،‌ بیش از حد توان و تحمل آنهاست. کمی رحم کنید.

پنج: آقا قطعه فیلمی وایرال شده از گزارش بازی بارسلونا و اتلتیک‌ بیلبائو که گزارشگر محترم که قدیمی و کهنه کار هم هست در یک لحظه جهت بازی را گم می‌کند و مهاجم بارسلونا را مدافع این تیم می‌داند که در حال دفاع در مقابل سه مهاجم بیلبائویی است در حالیکه برعکس است و یک مهاجم بارسایی در میان سه مدافع بیلبائویی گیر افتاده است. واقعا از این حد عدم تمرکز آن هم در این سطح از فعالیت حرفه‌ای لذت بردیم و کلی خندیدیم. خسته نباشید دوستان.

شش: هستی مهدوی بالاخره در هشتمین سال فعالیت حرفه‌ای‌اش فرصتی براي نشان دادن توانایی‌های حرفه‌ای‌اش پیدا کرده است و بازی او در سریال آکتور نشان از تولد دوباره او به عنوان بازیگر دارد. آفرین خانم مهدوی.

کدخبر: ۵۰۹۰۶۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر