کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۹۰۳۰۳
تاریخ خبر:

خداوند رنگين‌كمان، طارمی و خوشحالی بعد از گل گريليش

روزنامه هفت صبح| ‌ویدئوهای پربازدید هفته را مرور می‌کنیم. بعد از حادثه تروريستي شهر ايذه و كشته شدن كيان پيرفلك ويدئوهاي متعددي از اين كودك 9 ساله منتشر شد. ويدئويي كه كيان در ابتدايش مي‌گويد‌ «به نام خداوند رنگين‌كمان» و بعد قايق چوبي‌اش را به نمايش مي‌گذارد، بازتاب زيادي داشت.

همچنين ويدئويي مربوط به چهار سال پيش در فضاي مجازي دست به دست شد كه كيان در آن مي‌رقصيد. در مسابقه تلويزيوني كهكشاني‌ها ويدئوي كيان پيرفلك پخش شد و كيميا گيلاني، مجري برنامه بغض كرد. پس از اين برنامه گيلاني در اينستاگرام خود اعلام كرد كه از اجرا در تلويزيون خداحافظي مي‌كند.

هنگامه قاضياني ويدئويي بي‌حجاب در اينستاگرام خود به اشتراك گذاشت و موهاي خود را از پشت بست و پس از آن بازداشت شد. اين هفته بازي ايران و انگليس در جام‌جهاني بود كه ايران 6بر2 باخت. نشست‌هاي خبري كه قبل از بازي‌ها انجام شد، بازتاب زيادي داشتند. عليرضا جهانبخش در يكي از اين نشست‌ها گفت :«ما سخت تلاش كرديم كه به اينجا برسيم و در اين سال‌ها فراز و نشيب‌هاي زيادي داشتيم اما وقتي براي فوتبال گرد هم مي‌آييم، مي‌توانيم مردم را شاد كنيم.»

طارمي در مصاحبه با خبرنگاران گفت: «تسليت مي‌گم به مردم عزيز و خانواده‌هايي كه داغ ديدند. ما اينجا هستيم كه دل مردم را شاد كنيم. اما يكسري وظايفي هم داريم مثل بقيه اقشار جامعه و بايد كارمان را انجام دهيم و تمام تمركزمان در حال حاضر روي فوتبال است.» بازيكنان تيم ملي در زمين استاديوم خليفه، با سرود ملي همخواني نكردند. جواد خياباني در ويژه‌برنامه جام‌جهاني شبكه سه گفت: «تيمي كه مردم پشت آن نباشند دوزار نمي‌ارزد.

دليل ناكامي تيم ملي ايران عدم حمايت ملي از تيم ملي ايران بود.» ويدئويي از جك گريليش هم بازنشر شد كه به پسر بچه‌اي قول مي‌دهد بازي بعدي بعد از گل زدن خوشحالي گل پسربچه را انجام دهد. او در بازي با ايران با اينكه دو ماه از ديدارش با پسربچه گذشته بود، به قولش عمل مي‌كند. در حالي كه سرمربي سابق تاتنهام با شكبه سه سيما گفت‌و‌گوي زنده داشت، سگ خانگي‌اش جلوي دوربين آمد و ميثاقي به او گفت «عيب نداره. خوبيش اين بود كه خنده شما را ديديم.»

کدخبر: ۴۹۰۳۰۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر