مظفری‌زاده که پیش‌تر استعفای خود را به هیأت‌مدیره ارائه کرده بود، با مخالفت اعضای هیأت‌مدیره مواجه شد و پس از رایزنی و رفع موانع، مقرر شد به فعالیت خود در سمت مدیرعاملی تراکتور ادامه دهد.

 

برای پیگیری اخبارورزشیاینجا کلیک کنید.