کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۳۳۲۷
تاریخ خبر:

خلاصه بازی فولاد-سپاهان؛ دعای استقلال و پرسپولیس نگرفت!

سپاهان اصفهان با پیروزی در دیدار سخت خود مقابل فولادخوزستان، سه امتیاز دیگر به مجموع داشته‌هایش اضافه کرد و دو دستی به صدر جدول چسبید. این پیروزی، موقعیت پرسپولیس را در بازی فردا سخت‌تر می‌کند.

سپاهانی‌ها امروز چهار بازیکن کلیدی و فیکس خود را در اختیار نداشتند و فرناندز را هم در ابتدای بازی به خاطر مصدومیت از دست دادند اما هیچکدام این موارد مانع پیروزی اصفهانی‌ها در بازی خارج خانه نشد

گل سپاهان در دقیقه 49 به ثمر رسید. در این دقیقه روی ارسال میلاد زکی‌پور از جناح چپ، محمد نژادمهدی، مدافع سابق سپاهان با دفع اشتباه توپ، گل اول سپاهان را وارد دروازه خودی کرد. نژادمهدی، مدافع سالیان گذشته سپاهان که بعد از یک نیم‌فصل کامل نیمکت‌نشینی از جمع شاگردان مورایس جدا شد و به فولاد پیوست، در بازی برابر تیم سابقش گل به خودی زد تا اتفاق جالب بازی را به نام خود ثبت کند.

در یکی از مهیج‌ترین دقایق لیگ بیست و دوم، فولاد در کمتر از یک دقیقه سه، چهار موقعیت گلزنی ایجاد کرد که یک بار پیام نیازمند توپ را دفع کرد، در برگشت قیچی بغل حزباوی را با یک سوپر سیو راهی کرنر کرد و بعد از آن هم روی ضربه کرنر، بازیکنان فولاد یک بار توپ را به تیر افقی زدند و بعد از آن شوت حزباوی توسط مدافعان دفع شد تا در نهایت ضربه سر فولادی‌ها از روی خط با شیرجه نیلسون دور شود.

کدخبر: ۵۰۳۳۲۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر