خانم ترنم عزیز پیداست که بسیار قلب بزرگی دارین و از سطح فکر بسیار بالایی برخوردار هستین ..کاش همه همینجور دیدگاهی داشته باشن .نه مثل بعضیها که اینقدر حرفهای بی ربطی میزنن که بخاطر نداشتن عقل فقط لایق دلسوزی و ترحم هستن
الهه ی عزیز همیشه شاد و سلامت باشی و در
کنار خانواده بهترین روزها و ساعتها رو بگ
ذرونی عزیزم🥰امیدوارم بقول دوستمون یه آپا
رتمان نه ، یدونه و ده دونه کاخ داشته باش
ی 😊نوش جون خودت و خانواده ات💐♥️❤️🌷🌸🌺🌼💕
خانم الهه رضائی خیلی خانم با شخصیت ومجری خوبی بودند و یاد آور دوران خوب و خوش کودکی ما بودند ولیاقتش خیلی بیشتر از اینها هست . چرا باید افرادی حسرت زندگی ایشان را بخورند وتنگ نظری کنند . انسان با سعی و تلاش و توکل به خدا هم دنیا رو بدست میاره وهم آخرت رو . اصولا حسادت صفت خیلی زشت و رذیله ای است که با حکمت خدا مغایرت دارد . هرچقدر خوش نیت باشیم ، بیشتر مورد لطف خدا قرار می گیریم
باعرض سلام وادب خدمت دوستان گرانقدر انشا
الله همیشه همه ی هنرمندان ومردم ایران شا
د باشند وغم نبینند تا میتوانیم برای یکدی
گر آرزوی سلامتی و خوشبختی کنیم تا خداوند
بهترین ها را نصیبمان کند نباید باحسرت ب
ه زندگی دیگران نگاه کنیم باید از داشته ه
ای دیگران ازته دل خوشحال باشیم تا خداوند
هم به ما بهترین ها رو بده الهی آمین یا
رب العالمین.
بعضی حرفا رو آدم میشنوه و میخونه سرش سوت
می کشه بخدا... آخه این چه حرفیه که خو
ش بحالش خونه ش فلانه یا داغ ندیده...باید تو دلت بگی خدارو صد بار شکر که
زندگی فلانی راحته و مشکلی نداره باید بگ
ی ایشالله خدا برای همه ی مردم خوش بخواد
.اولا که بقول دوستان خودش و همسر
ش یه عمری زحمت کشیدندوما که اصلا
یه آمارتمان هم نه .. تو اصلا فکر کن کا
خ داره اصلن..دیدگاه تون و طرز
فکر و حرف زدن و طرز آرزو کردنامون رو بای
د یه کم تغییر بدیم.خدا رو شکر کن
برای خودت و همه ی مردم بهترین چیزها رو
بخواه.
الهیه رضایی حقش بوده زحمت کشیده و فهمیده
بوده مبارکش باشه
چرا باید داغ ببینه خداعمره صدوبیست ساله بهش بده هیچ وقت هم داغ نبینه
خانم رضایی ماشما روخیلی دوست داریم وقتی شمارو توی تلویزیون می بینم یاد بچه گیام می افتم امیدوارم همیشه خوش وخرم باشی
خوشی دنیا شما می کنید تو دل مردم چه می دونید وای به حال مردم بیچاره
از بچگی کار کرده زحمت کشیده یه آپارتمان
داره مبارکش باشه
خوش بحالت که نه داغ دیدی نه خانه خراب و
آوار شدی خوش بحالت که داغدار نشدی خانه ز
ندگی لوکست هم آخ نگفته خوش بحالت دنیا بک
امت هست چه عمری هم از خودت و زندگیت به د
نیاها داری چه خبره