فصل ششم سریال «پایتخت» که نوروز ۹۹ از تلویزیون پخش شد و ناتمام ماند، با ساخت دو قسمت تازه به پایان می‌رسد.

الهام غفوری تهیه‌کننده‌ی «پایتخت» اعلام کرد: سال گذشته به دلیل شیوع و گسترش ویروس کرونا، تولید و پخش فصل شش «پایتخت» ناتمام ماند و ما بر خود وظیفه دانستیم که حتما دو قسمت پایانی «پایتخت۶» را تولید و پخش کنیم تا پرونده‌ی این فصل بسته شود.

غفوری در ادامه گفت: فیلمبرداری دو قسمت پایانی «پایتخت۶» امروز در استان مازندران‌ آغاز شد و قرار است عید نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن تلویزیون برود.

سایر اخبارفرهنگیرا از اینجا دنبال کنید.