بهاره رهنما بازیگر سرشناس سینما، تئاتر و تلویزیون می‌گوید به بیماری «کووید۱۹» مبتلا شده است، و در خانه روزهای قرنطینه‌ را سپری می‌کند.

او در اینستاگرام در این باره اطلاع‌رسانی کرده است. بازیگر «پژمان» در این باره نوشت:‌ «روز هفتم قرنطینه و روز چهاردهم علائم بیماری کرونا رو با لطف ‌و یاری خداوند، دعای مادرم و خانواده و همسر مهربانم، دوستان و نزدیکانم و الطاف ائمه و فرشتگان در منزل می‌گذرانم.»

بهاره رهنما پس از لیلا بلوکات و کیانوش گرامی سومین بازیگری است که با بیماری کرونا دست به گریبان شود.

آخرین تحولاتفرهنگیرا اینجا بخوانید.