فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» سرانجام در حالی روی پرده رفت که حوزه هنری سینماهای خود را در اختیار این فیلم قرار نداد. به گزارش بانی فیلم، همان طور که پیش بینی می شد فیلم سامان مقدم در همان ابتدای اکران با تحریم حوزه هنری و شهرداری تهران روبرو شده است. فیلمی که به همین دلیل مهم ترین سینماهای تهران را دراختیار ندارد اما با این حال «نهنگ عنبر» توانسته طی دو روز بیش از ۷۰ میلیون تومان فروش کند. نکته جالب اینجاست که هنوز شهرداری تهران جواب روشنی درباره اکران یا عدم این فیلم به سامان مقدم نداده است. از آنجا پردیس ملت این روزها درگیر جشنواره فیلم شهر است این سینما تحت هیچ شرایطی نمی تواند «نهنگ عنبر» را نمایش دهد و تصمیم گیری درباره اکران فیلم را به بعد از پایان این جشنواره موکول کرده است.
با این حال دو پردیس رازی و راگا که توسط شهرداری اداره می شود نیز «نهنگ عنبر» را نمایش نمی دهد تا موضوع تحریم این فیلم توسط شهرداری قوت بگیرد. هرچند راگا و رازی سینماهای مهمی در جذب مخاطب به شمار نمی روند اما عدم نمایش یک فیلم در پردیس ملت و آزادی ضربه بزرگی به گیشه فیلم محسوب می شود.
«نهنگ عنبر» بعد از «قصه ها» دومین فیلم امسال است که توسط حوزه هنری تحریم می شود.
حوزه هنری "نهنگ عنبر" را تحریم کرد
آخرین تحولاتفرهنگیرا اینجا بخوانید.
مهم ترین اخبار
- سفر در زمان؛ چهره جوان و متفاوت حسن پورشیرازی ۴۱ سال پیش در پشت صحنه شهر موشها
- زمان پخش مهاجمین شب (night raiders) از تلویزیون ایران + داستان و بازیگران
- نشست ۳ کشور همسایه درباره یادداشت تفاهم ایران و آمریکا
- دانلود مداحی مادر به تپش های دل حیدر محمدحسین پویانفر + متن
- اولین دوچرخه برقی خورشیدی مجهز به هوش مصنوعی جهان معرفی شد
- اینفلوئنسرهای مصنوعی در دنیای برندها
- فیلم های سینمایی امروز تلویزیون 5 تیر 1405 + جدول پخش
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
اخبار مرتبط
خبر مرتبط وجود ندارد.
sahar.mansury
۱۳۹۴/۳/۳
تحریم تحریم تحریم. بابا بسه اه



