قسمت جدیدی از مجموعه «کلاه قرمزی» جمعه شب ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱٫۳۰ روی آنتن شبکه دوم سیما میرود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بعد از پخش «کلاه قرمزی» در نوروز ۱۳۹۴ وعده داد شد که همزمان با اعیاد در طول سال قسمتهای تازهای از این مجموعه روی آنتن شبکه دوم سیما برود.
آقای مجری، کلاه قرمزی و دیگر عروسکهای شناخته شده این مجموعه تلویزیونی در قسمت تازه آن حضور خواهند داشت.
برای پیگیری اخبارفرهنگیاینجا کلیک کنید.



