مرتضی میرباقری معاون سیما درباره انتشار اخباری مبنی بر بازگشت عادل فردوسی پور به شبکه سه گفت: همان طور که شبکه سه اعلام کرد، گفت ما قهری نداشته ایم که بخواهیم برگردد و هر وقت تشخیص بدهند دوباره همکاری ها شکل می گیرد. ضمن اینکه ما تشخیص آمدن فردوسی پور را به مدیر شبکه سه داده بودیم و مدیر شبکه سه در حال بررسی است و بحث اینکه نیایند، چنین چیزی مطرح نیست. البته برنامه ای به نام نود دیگر نخواهد بود و در قالب برنامه تلویزیونی دیگری خواهد بود.
منبع: فارس
سایر اخبارفرهنگیرا از اینجا دنبال کنید.



